برگزاری کارگاه خوشنویسی آیات قرآن کریم در حوزه هنری استان سمنان

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۲:۳۴:۱۶
کد خبر: ۴۲۷۳۴۶
برگزاری کارگاه خوشنویسی آیات قرآن کریم در حوزه هنری استان سمنان
کارگاه خوشنویسی آیات قرآن کریم در حوزه هنری استان سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، کارگاه خوشنویسی آیات قرآن کریم با حضور استادان و هنرمندان پیشکسوت و جوان خوشنویس و تذهیب کار استان سمنان در حوزه هنری استان سمنان برگزار شد.

در این کارگاه، هنرمندان خوش نویس استان آیات قرآن و احادیث ائمه اطهار(ع) را خوشنویسی کرده و به تذهیب آثار پرداختند.

در پایان این کارگاه نیز با حضور داود یاراحمدی رئیس حوزه هنری استان سمنان، محمد رضا سینا رئیس انجمن خوشنویسان سمنان، مصطفی حسینی سرپرست معاونت فرهنگی هنری حوزه هنری استان، غلامرضا طاهریان عضو شورای انجمن خوشنویسان سمنان و هنرمندان حاضر از استادان پیشکسوت و هنرمندان خوشنویس با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تجلیل به عمل آمد.

ابراهیم ابوالخیریان، حسن آبیار، حمیدرضا پارسا، رسول سبکپا، یزدان محبی، علیرضا گودرزی، سیدجمال موسوی، کیوان شربت‌دار، زمان حمیدی‌پور، حسن بنائیان، الهام عبدوس، علی حافظی، محمد مکی، زیبا اسلامی، آتوسا مصباحی و... از هنرمندانی بودند که در این برنامه از سوی حوزه هنری استان سمنان تقدیر و تجلیل شدند.

شایان ذکر است آثار تولید شده در این کارگاه در آینده ای نزدیک در نمایشگاهی در گالری خورشید حوزه هنری استان سمنان در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

کارگاه خوشنویسی آیات قرآن کریم به همت واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان سمنان و با همکاری انجمن خوشنویسان سمنان برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز