امضا تفاهم نامه در حوزه جوانان بین ایران و روسیه

۱۳۹۵/۰۴/۱۷ - ۰۸:۳۷:۱۷
کد خبر: ۴۲۷۸۳۲
امضا تفاهم نامه در حوزه جوانان بین ایران و روسیه
در نخستین روز از اجلاس جوانان جهان در روسیه تفاهم نامه همکاری بین وزارت ورزش و جوانان ایران و فدراسیون جوانان روسیه در حوزه همکاری و تعامل در امور جوانان امضا شد
به  گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، این تفاهم نامه که در راستای برنامه ریزی برای جوانان ایران و روسیه در نشستی که باعنوان قلمرو اندیشه ها در حضور بیش از هزار نفر از کشورهای مختلف دنیا تنظیم شد را محمدرضا رستمی معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و پاسپالوف رییس آژانس فدرال جوانان روسیه امضا کردند.
بعد از امضا تفاهم نامه که در ۶ بند تنظیم شده رستمی به عنوان یکی از سخنرانان این اجلاس با بیان اینکه روابط ایران و روسیه یک رابطه ۵۰۰ ساله می باشد گفت:امضا این تفاهم نامه گامی موثری در راستای تحکیم این رابطه است.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ایران افزود:جوانان و به ویژه نخبگان نقش بسزایی در توسعه و پیسرفت هر جامعه ای ایفا می کنند و توجه به امور جوانان یک سرمایه گذاری ارزشمند برای آینده است.
جوانان
وی در پایان سخنان خود از جوانان حاضر در این اجلاس برای سفر به ایران به منظور تبادل اندیشه ها و همچنین آشنایی جوانان جهان با فرهنگ٬تاریخ و ظرفیت های کشورمان دعوت کرد.
در نشست تصمیم گرفته شدانجمن دوستی جوانان ایران و روسیه تشکیل شود و درادامه نیز کلیپی ازمیراث فرهنگی،مذهبی و دستاوردهای جوانان ایران اسلامی برای حاضرین پخش شد.
کمپ هشت هفته ای جوانان Transcientia در شهر کلیارما استان ولادیمیر روسیه برگزار می شود و هیاتی از وزارت ورزش و جوانان ایران نیز به دعوت آژانس فدرال جوانان روسیه در هفته دوم این کمپ با موضوع سیاست و جوانان شرکت می کند که حیدر علی کامیاب کلانتری مدیرکل ورزش و جوانان فارس نیز دراین سفر حضوردارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز