۹۰۰ هزار زائر و مسافر وارد مشهد شدند

۱۳۹۵/۰۴/۱۸ - ۰۸:۵۲:۳۹
کد خبر: ۴۲۷۹۷۰
۹۰۰ هزار زائر و مسافر وارد مشهد شدند
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: حدود 900 هزار زائر و مسافر در تعطیلات عید فطر به مشهد مقدس وارد شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محمدحسن واحدی در جمع خبرنگاران افزود: همزمان با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز موج دوم سفرها، ستاد هماهنگی خدمات سفر استان فعالیت خود را رسما آغاز کرده و تمام دستگاه های عضو با آمادگی کامل، میزبانی زائران و مسافران را انجام می دهند.

وی آمار ورود مسافران در روز پنجشنبه، 17 تیرماه به مشهد مقدس را حدود 296 هزار نفر عنوان کرد و گفت: بیش از 240 هزار نفر از این تعداد به وسیله وسائط نقلیه شخصی به مشهد مقدس وارد شده اند.

وی آمار ورودی زائران و مسافران از طریق وسایل نقلیه عمومی جاده ای را بیش از 24 هزار نفر اعلام کرد و افزود: 20 هزار نفر نیز از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی و 12 هزار نفر نیز امروز از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد، وارد این کلانشهر مذهبی شدند.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در ادامه اظهار کرد: گشت های نظارتی، عملکرد بازار را رصد می کنند و 2 پایگاه ثامن و شهدا در اطراف حرم مطهر رضوی برای رسیدگی به شکایات زائران دایر شده است.

واحدی گفت: علاوه بر این زائران و مسافران از طریق تلفن 124 می توانند شکایات خود را مطرح کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز