ارزیابی عملکرد ادارات کل ورزش و جوانان استان ها اعلام شد

کرمانشاه با جهشی خوب دومین استان برتر کشور شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۱:۳۳
کد خبر: ۴۲۸۸۸۸
کرمانشاه با جهشی خوب دومین استان برتر کشور شد
دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان، نتایج ارزیابی عملکرد سال گذشته ادارات کل ورزش و جوانان استان ها را اعلام کرد که طی آن استان کرمانشاه با بیشترین جهش نسبت به سال قبل به رتبه دوم کشور رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمانشاه، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارتخانه در گزارشی نتایج ارزیابی عملکرد سال 94 ادارات کل ورزش و جوانان استان ها را اعلام کرد که بر اساس آن، استان کرمانشاه با جهشی خیره کننده نسبت به رتبه سال های اخیر خود برای نخستین بار در 5 سال اخیر در ردیف استان های برتر کشور قرار گرفت.

بر این اساس در گروه دوم استان های کشور استان البرز در رتبه اول قرار گرفته است و کرمانشاه بالاتر از همدان در رتبه دوم قرار گرفته است.

کرمانشاه در ارزیابی عملکرد سال 1393 رتبه نهم کشور را کسب کرده بود و در ارزیابی عملکرد سال 92 نیز جزء پائین ترین رتبه ها در بین استان های کشور بود.

کسب این رتبه توسط اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در حالی است که حجم فعالیت ها و عملکرد های ورزش و جوانان استان کرمانشاه بسیار بیشتر از ان چیزی است که مستند شده و در جداول عملکردی به ثبت رسیده است.

بر اساس اعلام مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت ورزش و جوانان، اداره کل استان تهران در این ارزیابی به عنوان استانی ویژه مورد بازرسی قرار می گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز