مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان خبرداد:

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی کشوربه لرستان می آید/افتتاح ۵ پروژه بیمارستانی و ورزشی در استان

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۰:۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۲۸۹۲۱
مدیر عامل  سازمان تأمین اجتماعی کشوربه لرستان می آید/افتتاح ۵ پروژه بیمارستانی و ورزشی در استان
امین بهاروند مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان درجمع خبرنگاران از سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشوربه لرستان وافتتاح 5 پروژه بیمارستانی و ورزشی در استان با حضور وی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،امین بهاروند مدیر درمان تأمین اجتماعی لرستان درجمع خبرنگاران از سفر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشوربه لرستان وافتتاح 5 پروژه بیمارستانی و ورزشی در استان با حضور وی خبر داد.

وی افزود: به مناسبت هفته تأمین اجتماعی 5 پروژه عمرانی نظیر درمانگاه‌های پلدختر و نورآباد، سالن چندمنظوره ورزشی و اورژانس بیمارستان تأمین اجتماعی و بخش NICU بیمارستان نرگس دورود افتتاح خواهد شد.

بهاروندبا بیان اینکه برای ساختمان درمانگاه پلدختر 5 میلیارد تومان و برای ساختمان درمانگاه نورآباد 4 میلیارد تومان هزینه شده است تصریح کرد:در درمانگاه‌های شهرستان‌های پلدختر و نورآباد پزشک عمومی، دندان‌پزشک، ماما، تزریقات و پانسمان و آزمایشگاه از صبح تا ظهر آماده ارائه خدمات به متقاضیان هستند.

این مسئول عنوان کرد: : برای تعمیر اورژانس بیمارستان تأمین اجتماعی نیز 1.5 میلیارد تومان هزینه شده است ودر کنار زایشگاه بیمارستان نرگس دورود بخش NICU(شامل دو تخت) راه‌اندازی شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان لرستان  در پایان هزینه به کار رفته  برای این 5 پروژه را 13 میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه سازمان تأمین اجتماعی برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز