ارسال١٤اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۲۷:۴۸
کد خبر: ۴۲۹۱۵۴
ارسال١٤اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی
مسئول دبیرخانه ی جشنواره ی تولیدات تلویزیونی رضوی از ارسال ١٤ اثر فیلم بلند به دبیرخانه این جشنواره خبرداد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از لرستان ، غلامرضا نعمت‌پور گفت :از زمان پخش فراخوان جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی تاکنون، ١٤ اثر فیلم بلند از هنرمندان و فیلم‌سازان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا پایان هفته جاری، ادامه داد: پس از اتمام این زمان و تعیین داوران جشنواره، آثار ارسالی جهت داوری و تعیین فیلم برتر برای داوران ارسال می‌شود.

نعمت‌پور ادامه داد: این جشنواره با میزبانی مشترک اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و صدا و سیمای مرکز استان برگزار می‌شود که در این همکاری صدا و سیما موظف به تعیین داوران جشنواره، تهیه و پخش تیزر تبلیغاتی، دعوت از صدا و سیمای مراکز استان‌ها برای شرکت در جشنواره و .... است.

مسئول دبیرخانه جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی افزود: برای شرکت در آیین اختتامیه جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی از شخصیت‌های ملی در سطح وزارت‌خانه و شخصیت‌های ملی هنری و سینمایی در عرصه‌های مختلف بازیگری، کارگردانی و تهیه‌کنندگی دعوت به‌عمل آمده است.

وی تأکید کرد: برای داوری آثار ارسالی به جشنواره از داوران ملی و همچنین برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی نیز از اساتید متخصص و ملی در زمینه سینما و فیلم‌سازی استفاده می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز