معاون عمرانی استانداری لرستان:

لزوم توجه به توسعه روستایی در لرستان / اجرای طرح محرومیت زدایی در مناطق هفت گانه استان

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۸:۳۰
کد خبر: ۴۲۹۶۹۹
لزوم توجه به توسعه روستایی در لرستان / اجرای طرح محرومیت زدایی در مناطق هفت گانه استان
معاون عمرانی استانداری لرستان امروز صبح گفت:توسعه روستایی بییار مقوله مهمی است و در سال اقتصاد مقاومتی باید این موضوع مورد توجه جدی قرار بگیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، معاون عمرانی استانداری لرستان امروز صبح گفت:توسعه روستایی  بییار مقوله مهمی است و در سال اقتصاد مقاومتی باید این موضوع مورد توجه جدی قرار بگیرد.

محمد اصلانی که در کمیته عمرانی ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان سخن می گفت با بیان این مطلب تصریح کرد: در این  خصوص طی جلسه ای که با حضور معاون مناطق روستایی دفتر ریاست جمهوری و همچنین وزیر کشور داشتیم بر لزوم توسعه روستاهای لرستان تاکید شد  وهمچنین مدیریت ارشد استان نیز ضرورت توجه به مناطق روستای طی امسال را مورد تتوجه جدی قرار داده اند.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مدیریت ارشد استان طرح «محرومیت زدایی مناطق هفت گانه» در لرستان اجرا می شود ودر قالب این طرح هفت منطقه محروم و نیازمند به توسعه در استان شناسایی شده است.

اصلانی  خاطر نشان کرد: نام این مناطق هفت گانه محروم را به دستگاههای اجرایی لرستان ابلاغ کرده ایم و  از دستگاههای اجرایی استان خواسته ایم که هر کدام متناسب با شرح وظایف خود اقدام به اجرای طرح ها و پروژه های مختلف این مناطق  کنند.

این معاون استاندار بیان داشت:  این طرح ها باید در یک بازه مانی محدود در این مناطق هفت گانه اجرایی شوند  .

محمد اصلانی در پایان اظهار داشت:  اجرای این طرح ها باید در راستای افزایش اشتغال، زدودن فقر، کاهش محرومیت ها  در این مناطق عملیاتی شوند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز