مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان:

افزایش سقف تسهیلات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری به سه میلیارد تومان افزایش

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۳:۵۹:۳۹
کد خبر: ۴۲۹۷۱۸
افزایش سقف تسهیلات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری به سه میلیارد تومان افزایش
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار داشت : سقف تسهیلات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری به سه میلیارد تومان افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهار داشت : سقف تسهیلات صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری به سه میلیارد تومان افزایش یافته است و نمایندگی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک در شهرک صنعتی استان مستقر است که در سال گذشته سقف تسهیلات آن یک میلیارد تومان بود که خوشبختانه در سال جاری این مبلغ به سه میلیارد تومان افزایش یافته است.

فرزاد محمدی در این جلسه، یکی از مشکلات اصلی واحدهای صنعتی لرستان را تأمین وثیقه برای اخذ تسهیلات بانکی عنوان کرد و گفت : از مشکلات موجود این است که 10 بانک، طرف قرارداد این صندوق است و بیشتر بانک‌های دولتی را شامل نمی‌شود.

در این جلسه برخی از صنعتگران از ارسال درخواست تسهیلات بیش از سه میلیارد تومان به دبیرخانه صندوق انتقاد کردند و بیان داشتند که : صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک استان حق پذیرش درخواست تسهیلات بانکی بیش از سه میلیارد تومان را ندارد که این موضوع باید پیگیری شود.

وی اظهار داشت : صدور ضمانت‌نامه‌های پیش‌پرداخت، امکان خرید و توسعه انجام کار، به عنوان برنامه‌های در دست تدوین صندوق ضمانت سرمایه‌‌گذاری صنایع کوچک لرستان در سال جاری می باشد .

محمدی گفت : در نهایت مقرر شد با توجه به پایلوت بودن استان به عنوان اقتصاد مقاومتی علاوه بر افزایش تعداد بانکهای طرف قرارداد صندوق، موضوع تفویض اختیار و توسعه حوزه اختیارات استان در خصوص پذیرش سقف ریالی پرونده متقاضیان در دستور کار قرار گیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز