معاون حقوقی، مجلس و امور استان ‌های وزارت ورزش و جوانان:

خروج واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس از دستور کار دولت /مصوبه استخدام مدال آوران المپیک یک اتفاق بزرگ است

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۰۹:۱۷
کد خبر: ۴۳۰۸۹۸
خروج واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس از دستور کار دولت /مصوبه استخدام مدال آوران المپیک یک اتفاق بزرگ است
با موضوع توزیع ناعادلانه فضاهای ورزشی در برخی استان ها موافق هستم

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ، معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان گفت:درست است که سرانه ورزشی لرستان پایین است اما دولت ما را موظف کرده که هیچ طرح جدیدی را قبل از اتمام طرح های نیمه تمام قبلی آغاز نکنیم و سعی داریم با اعتبارات حداقلی که در اختیار داریم این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

امیر رضا خادم که امروز در نشست با حوزه ورزش بانوان لرستان حضور داشت به خبرنگاران واصحاب رسانه استان گفت: با موضوع توزیع ناعادلانه فضاهای ورزشی در برخی استان ها موافق هستم.

خادم بیان داشت: استان های کمتر برخوردار مانند لرستان چه از نظر اعتبارات جاری و چه اعتبارات عمرانی در اولویت قرار دارند.

وی افزود:علت اینکه میزان اعتبارات حوزه ورزش در لرستان محسوس نیست مربوط به اعتباراتی است که تخصیص داده نمی شود لذا توجه به این استان در بحث اعتبارات خیلی اتفاقات خاصی را رقم نخواهد زد.

خادم خاطر نشان کرد: در نشست امروز صبح با استاندار لرستان توافقات خوبی حاصل شد وبنا شد از ظرفیت های قانونی موجود در استان که امکان فروش، واگذاری و مشارکت آن ها وجود دارد در حوزه ورزش استفاده شود تا تنگناهای دولت در توزیع اعتبارات دولتی به این شکل جبران شوند.

وی  با اشاره به  ادغام حوزه جوانان با ورزش نیز اظهار کرد با شناختی که از حوزه جوانان دارم تصور می کنم سازمان جوانان مستقل قبل با ادغام در ورزش هیچ تفاوت معنی داری ندارد زیرا کار در حوزه جوانان مختص به یک سازمان و دستگاه نبوده و کار کشور است لذا همه دستگاه ها و حوزه ها از جمله حوزه مسکن، آموزش، اشتغال  باید در بخش جوانان کار کنند.

خادم در ادامه سخنان خود به موضوع واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی اشاره کرد واظهار داشت : من یکسال تمام تلاش خود را انجام دادم که این اتفاق بیفتد و تمامی کارهای مربوطه را انجام دادم در نهایت بر اساس چهارچوب های سازمان خصوصی سازی امکان فروش نبود و امروز هم از دستورکار دولت به صورت کامل خارج شده است.

وی افزود: شرایط برای واگذاری این باشگاه ها فراهم است لذا هرگاه سازمان خصوصی سازی و دولت بخواهند می توانند آن ها را واگذار کنند.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان های وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص  ضمانت اجرایی مصوبه مجلس مبنی بر استخدام مدال آوران المپیک در دستگاه های دولتی تاکید کرد: این مصوبه یک اتفاق ارزنده و بزرگی بود که توانستیم در سیستم جدید در دولت جابیندازیم و همه دستگاه ها موظف هستند که قهرمانان را بدون آزمون و به‌صورت قطعی استخدام کنند و تصور نمی کنم هیچ دستگاهی در این زمینه مخالفتی داشته باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز