فرماندار تویسرکان خبر داد

کاهش ۱۱ درصدی آمار طلاق در تویسرکان

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۹:۴۹
کد خبر: ۴۳۱۲۹۳
کاهش ۱۱ درصدی آمار طلاق در تویسرکان
حبیب مومیوند از کاهش 11 درصدی طلاق در سه ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تویسرکان خبر داد و گفت: آمار طلاق از 72 مورد سال گذشته به 64 مورد کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تویسرکان؛ فرماندار تویسرکان که در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی با اشاره به اینکه آمار، پایه و اساس تصمیم‌گیری در هر جامعه است، خاطرنشان کرد: آمار درست و دقیق در زمینه‌های مختلف برای برنامه‌ریزی در راستای فعالیت‌های یک کشور نقش کلیدی دارد که باید مورد توجه واقع شود.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه آمار‌های غیر واقعی مشکل‌ساز بوده و آسیب‌ جدی بر بدنه کشور وارد می‌کند، تصریح کرد: ایجاد یک وفاق ملی برای ارائه آمار در کشور نیاز است چراکه آمار، مبنای تصمیم‌گیری‌های کلان جامعه تلقی می‌شود.

این مسؤول با اشاره به تغییر رویکرد کشور از حالت کنترلی نرخ جمعیت به افزایش زاد و ولد گفت: همه باید بر ترغیب و تشویق جامعه برای فرزند‌آوری تلاش کنیم.

مومیوند گفت: سال گذشته 348 مورد ازدواج در تویسرکان صورت گرفت، در حالی که آمار ثبتی ازدواج امسال 285 مورد است که نشان از کاهش 18 درصدی ازدواج در سال جاری دارد.

وی از کاهش 11 درصدی طلاق در سه ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تویسرکان خبر داد و افزود: از 72 مورد طلاق صورت گرفته سال 94 در تویسرکان، تعداد طلاق امسال 64 مورد است.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اینکه یکی از اقدامات اجتماعی ما همت بر کاهش طلاق در جامعه است، تاکید کرد: همه باید در راستای استحکام بنیان خانواده‌ها تلاش کنیم.

وی با اشاره به کاهش 10 درصدی ولادت در سه ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزود: 383 نفر در سه ماهه سال گذشته در تویسرکان متولد شده‌اند در حالی که تعداد ولادت امسال 346 مورد است.

مومیوند با اشاره به اینکه واقعه وفات نیز در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در تویسرکان 6 درصد کاهش را نشان می‌دهد گفت: سال گذشته 128 نفر در تویسرکان فوت کردند در حالی که تعداد مرگ و میر سال جاری 120 مورد را نشان می‌دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز