مدیرکل تأمین اجتماعی استان لرستان در نشست خبری با خبرنگاران:

پرداخت بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال به مستمری بگیران در سال ۹۴/وجود بالغ بر ٤٠هزار مستمربگیر در سطح استان

۱۳۹۵/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۰:۵۹
کد خبر: ۴۳۱۴۸۰
پرداخت بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال به مستمری بگیران در سال ۹۴/وجود بالغ بر ٤٠هزار مستمربگیر در سطح استان
بالغ بر ٤٠هزار مستمربگیر در سطح استان تحت پوشش این سازمان هستند که در سال ٩٤ بیش از ٥هزار میلیارد ریال برای پرداخت حقوق به آنان هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،حمزه لوی مدیرکل تأمین اجتماعی استان در نشست خبری با خبرنگاران که مناسبت هفته تأمین اجتماعی برگزار شد گفت:بالغ بر ٤٠هزار مستمربگیر در سطح استان تحت پوشش این سازمان هستند که در سال ٩٤ بیش از ٥هزار میلیارد ریال برای پرداخت حقوق به آنان هزینه شده است.

وی افزود:قریب به ٢١٨هزار نفر بیمه شده اصلی و ٢هزار و ٦٥٣ مقرری بگیر بیمه بیکاری زیر چتر حمایتی تأمین اجتماعی استان قرار دارند.که در سال گذشته در راستای پرداخت مقرری به مقرری بگیران بیمه بیکاری و عرضه تعهدات کوتاه مدت به بیمه شدگان استان مبلغ ٢٦٢ میلیارد ریال هزینه شده است.

دکتر بهاروند مدیر درمان تأمین اجتماعی استان نیز از افتتاح چندین پروژه در هفته آینده در حوزه درمان تأمین اجتماعی استان خبر داد و گفت:ساختمان درمانگاه شهدای پلدختر و شهدای نورآباد،سال ورزشی چند منظوره بیمارستان خرم آباد،ساختمان اورژانس بیمارستان خرم آباد و دستگاههای دیجیتال رادیولوژی جدید در این بیمارستان و همچنین NICU بیمارستان نرگس دورود در هفته آتی با حضور مدیرعامل سازمان افتتاح خواهد شد که برای انجام این پروژه ها بالغ بر ١٦٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

دکتر بهاروند افزود:در سال ٩٤ بالغ بر ١میلیون و ٦٧١ هزار مورد مراجعه به پزشک عمومی،٢٢٠هزار و ٥٤٦ مورد مراجعه به پزشکان متخصص و ٩٥هزار و ٣٤٦ مورد به دندان پزشکی مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی استان صورت گرفته است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی افزود:بیش از ٢٨هزار مورد بستری بیماران در ٣ بیمارستان تأمین اجتماعی استان انجام شده است که ١٦هزار و ٤٥٤ مورد آن منجر به عمل جراحی گردیده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز