استاندار اردبیل:

اشتغال مهمترین عامل تحقق اقتصاد مقاومتی است

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۹:۴۳:۴۲
کد خبر: ۴۳۲۵۶۹
اشتغال مهمترین عامل تحقق اقتصاد مقاومتی است
استاندار اردبیل گفت: اشتغال عمل موثر در جلوگیری از مهاجرت جوانان به سایر استان ها است و این مهم با تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند محقق شود.

به گزارش برنا،مجید خدابخش، استاندار اردبیل (26 تیر) در جلسه شورای اداری شهرستان خلخال گفت: ثبت نام واحدهای نیمه فعال شهرستان خلخال بر دریافت تسهیلات حمایتی آغاز شده و امیدواریم به زودی شاهد فعالیت دوباره کارآفرین در عرصه صنعت باشیم.

وی با اشاره به اینکه 42 واحد نیمه فعال در شهرستان خلخال شناسایی شده است، تصریح کرد: بحث محورهای مواصلاتی به شهرستان خلخال و اشتغال جوانان از مهمترین دغدغه های اهالی شهرستان خلخال بود که با حضور مدیران کل در این شهرستان در کاهش این دغدغه ها راهکارهای مناسبی در قالب اقتصاد مقاومتی ارائه کنند.

خدابخش با بیان این مطلب که در سال گذشته و امسال بیشترین اعتبارات استانی به تعریض، تکمیل و بهبود راه های مواصلاتی شهرستان خلخال اختصاص داده شده است، خاطر نشان کرد: برای بهتر شدن وضعیت گردشگری شهرستان خلخال راه های مواصلاتی از اهمیت بیشتری برخوردار است و جاده فیروزکوه به خلخال نیز امیدواریم تا هفته دولت به بهره برداری برسد.

این مقام مسئول با اعلام این مطلب که در قالب برنامه های اقتصاد مقاومتی طرح های با محوریت گردشگری، راه سازی و کشاورزی در شهرستان خلخال اجرایی می شود، ادامه داد: اشتغال عمل موثر در جلوگیری از مهاجرت جوانان به سایر استان ها است و این مهم با تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند محقق شود.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی جاده خلخال به ماسوله با اعتبارات ویژه ای از سال جاری آغاز خواهد شد، اظهار داشت: در بخش کشاورزی نیز اقدام موثری صورت گرفته که اصلاح الگوی کشت به ویژه کشت محصولات استراتژیک از جمله زغفران، پسته، گردو و بادام زمینی در شهرستان خلخال موجب تحول اساسی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز