استاندار خراسان شمالی؛

نقش مردم در تقویت رسانه ها حائز اهمیت است

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۰۸:۳۵:۰۸
کد خبر: ۴۳۳۱۳۲
نقش مردم در تقویت رسانه ها حائز اهمیت است
استاندار خراسان شمالی گفت:با تکیه بر مردم می توان تقویت رسانه ها را دنبال کنیم چرا که نقش مردم در این تقویت بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، محمد رضا صالحی در آیین افتتاح ساختمان جدید صداوسیمای خراسان شمالی به مولفه های تولید قدرت نرم در دنیای جدید اشاره داشت و افزود:رسانه، مغز و دیپلماسی از مولفه های مهم قدرت نرم محسوب میشوند که در این مسیر باید قدرت نرم را تولید کرد تا بتوانیم در جنگ نرم موفق شویم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به جمله ای از مقام معظم رهبری اشاره کرد اظهار داشت:در جمهوری اسلامی صدا و سیما قرار گاه مقدم وفعال مقابله با جنگ نرم است.

وی تصریح کرد: رسانه ها به خصوص رسانه ملی عامل واسط بین مدیران اجرا و مردم به صورت طرفین است بدین معنا که این رسانه باید خواسته ها، مشکلات و نقدهای مردم را منعکس کرده و مدیران از آنسو این خواسته ها را ببینند و بشنوند تا بتوانند بر مبنای آن ظرفیت ها را به بالفعلیت برسانند.

صالحی در ادامه سخنان خود ضمن توصیه به رسانه ها و مطبوعات در جهت رعایت تقوا و اعتدال تاکید کرد:هیچ دستگاه اجرایی حق شکایت از رسانه ها را ندارد و این موضوع می تواند در حوزه معاونت سیاسی امنیتی استانداری حل شود.

صالحی همچنین از مولفه مغز به عنوان عنصر مهم تولید قدرت نرم یاد کرد و ادامه داد:شب گذشته شاهد کودتایی در کشور ترکیه بودیم که از سال 1960 این کشور شاهد 5 کودتا بوده در حالیکه 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و اگر کودتایی در اوایل پیروزی هم وجود داشته در همان نطفه خفه شده چرا که عامل اصلی آن اتحاد و وحدت است.

وی از استان خراسان شمالی به عنوان استان توانمند و بالغ یاد کرد و گفت:باید از ظرفیت های این استان به درستی استفاده شود.

استاندار خراسان شمالی همچنین خطاب به رییس سازمان صداوسیمای کشور در باب خراسان شمالی بیان کرد:باید شاهد پوشش 100 درصدی شبکه صداوسیما در این استان باشیم و اینکه کمک در جهت معرفی و شناساندن ظرفیت ها و پتانسیل این استان در سطح ملی نیز صورت گیرد چرا که این استان بسیار توانمند است.

صالحی در ادامه اضافه کرد:اگر راه ورود سرمایه گذاران به این استان باز شود قطعا به دلیل توانمندی های بالا، این استان را رها نخواهند کرد و ماندگار میشوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز