کشف هفت فقره سرقت احشام در شهرستان چرداول

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۴:۰۶:۰۳
کد خبر: ۴۳۳۳۶۳
فرمانده انتظامی چرداول از دستگیری سارق حرفه ای احشام و کشف هفت فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا-ایلام-به گزارش پایگاه خبری پلیس،  سرهنگ جهانگیر زارعی گفت: با توجه به وقوع چندین فقره سرقت احشام و تماس شهروندان با مرکز پلیس 110 موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت. 

وی اضافه کرد: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و فعال کردن گشت های محسوس و غیر محسوس سارق را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی چرداول تاکید کرد: پلیس در یکی از خروجی های شهرستان به فردی ناشناس مشکوک و او را دستگیر می کند، پس از بازجویی اولیه، متهم به هفت فقره سرقت احشام منطقه اعتراف کرد.
زارعی با اشاره به اینکه پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت برخورد جدی و قانونی خواهد کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.
 
* سارقان حرفه ای در ایلام دستگیر شدند 
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری هفت سارق حرفه ای و کشف 15 فقره سرقت در یک عملیات ویژه پلیسی خبر داد. 
سرهنگ فردین پیری گفت: با توجه به افزایش وقوع سرقت در سطح شهرستان و تماس های مکرر مردم با پلیس ، روسای کلانتری و روسای تجسس ها با فعال کردن گشت ها و کارآگاهان خود موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان با شگردهای خاص پلیسی، در چند عملیات منظم و هماهنگ توانستند مخفیگاه هفت سارق حرفه ای را که مبادرت به سرقت وسایل داخل خودرو و منزل می کردند، شناسایی و دستگیر کنند.
سرهنگ فردین پیری با بیان اینکه اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد، یادآور شد: متهمان دستگیر شده پس از اعتراف به 15 فقره سرقت و تشکیل پرونده ، جهت ادامه روند رسیدگی تحویل محاکم قضایی شدند. 
وی گفت: در آسیب شناسی علت و انگیزه ارتکاب بزه از جانب سارقان، علاوه بر اعتیاد و تامین نیاز مالی ، بی توجهی مالباختگان به هشدارهای پلیسی و پارک خودرو در مناطق تاریک بوده که لازم است همشهریان عزیز توصیه های پلیسی را مدنظر قرار داده و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110در میان بگذارند.
 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز