گوهری:

توانایی میزبانی مسابقات مختلف استانی را داریم

۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۰:۲۲
کد خبر: ۴۳۴۷۰۸
توانایی میزبانی مسابقات مختلف استانی را داریم
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام گفت: شهرستان تربت جام توانایی میزبانی‌های مختلف مسابقات استانی را دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجید گوهری با بیان این مطلب گفت: ظرفیت‌های مخلفت شهرستان‌ها در رشته‌های ورزشی باید شناسایی شود و به آن‌ها توجه کرد متاسفانه در برخی از رشته‌ها در شهرستان هیچ امکاناتی وجود ندارد و استعداد‌های این رشته‌ها  از ورزش فاصله می‌گیرند.

 وی افزود: استادیوم ورزشی 5 هزار نفره شهرستان تربت جام در حال ساخت است و پیست دوومیدانی آن آماده شده  و همچنین چمن مصنوعی مورد نیاز آن تهیه شده است اما با این حال این مجموعه با آن طرح اولیه به دلیل کمبود منابع مالی کمی تفاوت دارد.

 گوهری خاطرنشان کرد: قرار بود استادیوم 22 بهمن سال گذشته افتتاح شود اما این اتفاق محقق نشد امیدواریم در سال جدید این اتفاق رخ دهد.

رئیس اداره ورزش و جواان تربت جام یادآور شد: سالنی در شهرستان برای هیئت کشتی با توجه به نیاز این رشته در شهرستان فراهم شده است و در چند سال اخیر در این رشته تربت جام میزبانی های مختلفی را انجام داده است.

گوهری تاکید کرد: مشکل اساسی تمام حوزه های ورزش در شرایط فعلی اعتبار و بودجه است اما با برنامه هایی که ایجاد شده و ساماندهی و انضباط مالی توانسته ایم درآمد های خود را از بخش اجاره اماکن و اعتبارات ملی تامین کنیم، اما متاسفانه اعتبارات دولتی برای فعالیت های ورزشی و جود ندارد و تنها راه تامین منابع مالی در این بخش از اماکن ورزشی است که خوشبختانه با تلاش و پیگیری مدیرکل ورزش و جوانان استان اعتبارات به صورت 100 درصدی جذب و به ما برگشته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت جام عنوان کرد: به معنای واقعی اقتصاد مقاومتی در ورزش شهرستان  و استان در حال جریان است، تمامی مسئولین ورزش در اداره کل و شهرستان‌ها با کمبود منابع مالی درگیر هستند اما بازهم ورزش استان در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارد.

وی در پایان با بیان اینکه 380 ورزشکار کشوری و مدال آور در رده های مختلف سنی کشور در تربت جام حضور دارند، گفت: برخی از هیئت‌های استانی به دلیل عدم ثبات و یا به نوعی کم کاری در رشد و گسترش رشته ورزشی مربوط به خود در استان فعالیت قابل قبولی ندارند و در حالی که اگر به استعداد‌های شهرستان‌ها توجه شود نخبگان و جوانان بسیاری از شهرستان‌ها می‌توانند برای استان و کشورمان در میادین ملی و بین المللی افتخار آفرین باشند.

 امیری رئیس هیئت فوتبال شهرستان در ادامه جلسه اظهار کرد: پیشینه تربت جام در فوتبال و فوتسال بر هیچکس پوشیده نیست  و نمایندگان مختلفی از این شهرستان در سطح کشوری حضور پیدا کردند اما متاسفانه با کمبود منابع مالی تیم به بخش های دیگر واگذار شد.

 وی افزود: مسابقات رده‌های سنی به صورت مداوم در شهرستان برگزار شده و با حمایت اداره منتخبین به مسابقات استانی اعزام شدند، ما 32 تیم نونهالان بدون اخذ شهریه مسابقاتشان را برگذار کردیم تا بازیکنان و تیم ها برای حضور تشویق شوند

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز