فرماندار کرج گزارش داد :

آخرین جزئیات از سانحه رانندگی در محور کرج- چالوس / ۱۶ کشته و ۱۲ مصدوم

۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۹:۳۸
کد خبر: ۴۳۵۸۲۴
آخرین جزئیات از سانحه رانندگی در محور کرج- چالوس / ۱۶ کشته و ۱۲ مصدوم
به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج، آخرین جزئیات سانحه رانندگی دلخراش بامداد شنبه در محور کرج - چالوس را تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ،  "محمدتقی ایرانی" در این خصوص گفت: در حادثه ای که ساعت 2.55 صبح شنبه اتفاق افتاد، یک دستگاه اتوبوس مسافربری ،پس از برخورد با تیر برق واژگون شد که در این حادثه دلخراش از 28 سرنشین اتوبوس، 16 نفر جان خود را از دست دادند و 12 نفر نیز مصدوم شدند که در حال حاضر در حال مداوا در بیمارستان های  باهنر و مدنی شهرستان کرج می باشند.

فرماندار کرج اضافه کرد: همزمان با اطلاع از سانحه جاده کرج- چالوس، 8 دستگاه آمبولانس و دو دستگاه ست نجات ، یک دستگاه خودروی پیشرو و 25 نفر از امدادگران با همکاری پلیس راه و اورژانس برای کمک رسانی اعزام شدند. 

وی افزود: اتوبوس مسافربری از شهرستان تنکابن به سمت کرج درحال حرکت بوده است و در یک کیلومتری جنوبی تونل کندوان، برخورد با تیر سیمانی حاشیه راه، منجر به واژگونی اتوبوس شده است .

وی اضافه کرد: با توجه به اعلام پلیس راه، علت تصادف اتوبوس با تیر برق، عدم توانایی درکنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی ازسرعت مطمئنه درسرپیچ مطمئنه درسرپیچ جاده ازسوی راننده اتوبوس بوده است . 

ایرانی تصریح کرد: پلیس راهور، اورژانس، هلال احمر و نیروی انتظامی در منطقه حضور دارند.

این مسئول افزود: جساد کشته شدگان با هماهنگی سازمان آرامستان ها به پاسگاه نسا منتقل شده است که به خانواده این عزیزان تسلیت می گوییم.

ایرانی با اشاره به قطعی برق منطقه به دلیل برخورد اتوبوس با دکل برق فشار قوی، اظهار داشت: در ساعات اولیه مطقه با قطعی برق مواجه بود اما در حال حاضر نیروهای شرکت برق 95 درصد مشکل قطعی برق را برطرف کرده اند، اما برق تونل کندوان و پلیس راه کندوان هنوز قطع است.

وی در خصوص وضعی تردد در جاده کرج- چالوس نیز گفت:  تردد در جاده اکنون مشکلی نداشته و ترافیک روان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز