مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین خبر داد:

انعقاد تفاهم نامه همکاری فن بازار منطقه ای با سازمان بسیج سپاه

۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۱:۳۴:۴۱
کد خبر: ۴۳۶۶۰۰
انعقاد تفاهم نامه همکاری فن بازار منطقه ای با سازمان بسیج سپاه
حمیدرضا خانپور گفت: در راستای همکاری های مشترک در زمینه های علمی و تحقیقات کاربردی میان فن بازار منطقه ای شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین و سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تفاهم نامه همکاری امضا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، حمیدرضاخانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین درباره اهداف این تفاهم نامه اظهار کرد: برگزاری سمینارهای مشترک در حوزه فناوری و کارکردهای فن بازار و ترغیب اعضا به عضویت در سامانه فن بازار منطقه ای از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

خانپور ادامه داد: همکاری مشترک در نشست های ترویجی برای جامعه هدف و تبادل تجربیات استفاده از ظرفیت بالقوه اساتید و کمک به بازاریابی و فروش محصولات دارای فناوری، همکاری مشترک در زمینه جذب منابع و اعتبارات استانی، مردمی در راستای حمایت از طرح ها و پروژه های کاربردی و توسعه ای و... دیگر اهداف آن را تشکیل می دهد.

وی با اشاره به رویکرد فن بازار منطقه ای افزود: فن بازار منطقه ای قزوین جزء مهمترین فن بازارهای کشور است که با هدف بسترسازی مناسب برای ایجاد و توسعه مبادلات و تعاملات در سطح ملی، منطقه ای و بین المللی و شبکه سازی و تحت پوشش قرار دادن کلیه اطلاعات و اخبار در حوزه های عرضه و تقاضای فناوری تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی قزوین در خصوص تعهدات فن بازار منطقه ای قزوین در قبال تفاهم نامه هم گفت: برخورداری طرح های معرفی شده از سوی بسیج به سامانه فن بازار از امتیاز و تخفیف قانونی لازم جهت تجاری سازی، معرفی نخبگان و اختراع آنها به واحدهای صنعتی، حمایت مالی از دوره های آموزشی، سمینارها و نشست های برگزار شده میان طرفین، کمک به انتقال فناوری طرح های معرفی شده از جمله این تعهدات است.

قابل ذکر است دفتر فن بازار منطقه ای قزوین جهت ایجاد بستر مبادلات فناوری برای عرضه و تقاضای فناوری  واحدهای صنعتی و تولیدی در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی کاسپین راه اندازی و به بهره برداری رسیده است.

همچنین این تفاهم نامه با حضور حسین قدیانی ریاست بسیج علمی، پژوهشی و فناوری کشور و توسط ابراهیم حق وردیلو رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فن آوری سپاه صاحب الامر استان قزوین و حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین امضا و برای اجرا ابلاغ گردید.

شهرکهای صنعتی2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز