با حضور وزیر ورزش وجوانان :

تجلیل از مقام برترخبرگزاری برنای لرستان درمیان استانهای کشور/برنای لرستان همراه همیشگی برنامه های دولت تدبیر وامید

۱۳۹۵/۰۵/۰۴ - ۱۲:۲۲:۰۹
کد خبر: ۴۳۶۶۴۸
تجلیل از مقام برترخبرگزاری برنای لرستان درمیان استانهای کشور/برنای لرستان همراه همیشگی برنامه های دولت تدبیر وامید
روز یک شنبه سوم مردادماه در سومین نشست سراسری خبرگزاری برنای استانهای کشور با حضور دکترمحمود گودرزی مقام عالی وزارت ورزش وجوانان از برترین های این خبرگزاری تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ،صبح روز یک شنبه سوم مردادماه در سومین نشست سراسری خبرگزاری برنای استانهای کشور با حضور دکترمحمود گودرزی مقام عالی وزارت ورزش وجوانان از برترین های این خبرگزاری تجلیل شد.

 

برپایه این گزارش ،براساس نظر شورای سردبیری  ومدیریت ارشد خبرگزاری برنا ، برنای لرستان به مقام برتر در میان استانهای کشور دست یافت وبا اهدای لوح تقدیر از دستان وزیر ورزش وجوانان مورد تقدیر وتجلیل قرار گرفت.

گفتنی است خبرگزاری برنا لرستان به خاطر ارائه پوشش همه جانبه ومتنوع اخبار  از رویدادهای مختلف این استان همچنین کمیت وکیفیت ،سرعت در انعکاس اخبار  وپرداختن به شاخص های متنوع از جمله حمایت ویژه از برنامه های دولت تدبیر وامید جناب دکتر روحانی ، اهمیت به امور حوزه جوانان ، مسائل متنوع دیگر ی مانند شاخص زیست محیطی وهنری ، گزارش تصویری از سفر وزرا ومقامات ارشد کشوری به لرستان ، انعکاس اخبار رویدادهای ورزشی ومصاحبه ها ویاداشت های تولیدی شایسته این تقدیرومقام برتر شد.

 

محمود داوودی نژاد مدیر خبرگزاری برنا لرستان در خصوص این موفقیت گفت: ما سعی می کنیم با انعکاس همه جانبه وپوشش کمی وکیفی درست وبا اخبار تولیدی وبه موقع در حوزه های مختلف گامی درست وبهینه در جهت توسعه استان لرستان وکشوربرداریم.

مدیرخبرگزاری برنا لرستان افزود: خبرگزاری برنا لرستان متعلق به وزارت ورزش وجوانان است ودر پوشش رویدادهای ورزشی استان نیز حضور فعال وپرشورداریم.

داوودی نژاد با اشاره به لزوم حمایت از برنامه های دولت تدبیر وامید نیز گفت: حمایت جدی ما ازبرنامه های دولت روحانی از ویژگی  های منحصر به فرد برنای لرستان است که به همت تیم خبری این خبرگزاری صورت می گیرد.

 رضا جودکی نژاد سردبیر خبرگزاری برنا لرستان در باره این موفقیت با تقدیر از مدیریت ارشد این خبرگزاری در تهران وهمچنین مقام عالی وزارت ورزش گفت: تنوع اخبار انعکاس رویدادها در این خبرگزاری از شاخص های مورد توجه برنای لرستان است که باعث موفقیت ما شده است.

وی افزود: ما سعی می کنیم در حوزه های مختلف که مورد توجه عموم مردم خصوصا جوانان است دست به پوشش اخبار وتولید خبروگفت وگو وگزارشات مختلف بزنیم.

 

سردبیر خبرگزاری برنا لرستان با بیان اینکه خبرگزاری برنا لرستان مفتخر است که در حمایت دولت تدبیر وامید گامهای محکم برمی دارد تصریح کرد: خبرگزاری برنای لرستان در این خصوص یک خبرگزاری جسوردر این استان شناخته می شود ونگاهی به آرشیو گذشته این خبرگزاری در طی این مدت نشان می دهد که چگونه برنای لرستان توانسته است چالشی ترین رویدادهای سیاسی وتحولات سیاسی جناح های مختلف از جمله جذیان حامی دولت را در لرستان پوشش درست وکیفی وسریع دهدو حتی در برابر موج تخریب ها هم بایستدوتخریب های مخالفان دولت در استان را خنثی کند.

جودکی نژاد با بیان اینکه انعکاس وتوجه به شاخص های محیط زیستی ، هنری ، مصاحبه با بزرگان عرصه ورزش ،مصاحبه ومعرفی جوانان موفق در عرصه های گوناگون وکلا تمامی پدیده ها ورویدادهایی که مورد توجه جوانان است از جمله نقاط تمایز ما محسوب می شود که در آینده نزدیک با برنامه ریزی  منسجم ودقیق  در جهت  ارتقای بالاتروبیشتر برنای لرستان وخدمت به جوانان این مرزوبوم به کار خواهیم برد.

سردبیر خبرگزاری برنای لرستان در پایان با تقدیر وسپاسگذاری از تعامل اداره کل ورزش وجوانان استان وازجمله حمایت ها وهمکاری های خانم فیضی مدیر روابط عمومی این اداره کل با بیان اینکه خبرگزاری برنا متعلق به دستگاه ورزش وجوانان است ابراز امیدواری کرد تا با تعامل هرچه بیشتر با اداره ورزش استان گامهای بهتری در جهت حمایت از ورزش استان وحل مشکلات جوانان این سامان برداریم.

لازم به ذکر است در این نشست همچنین از طرف مدیریت ارشد خبرگزاری برنا کشور ومتخصصین مطرح  رسانه ایی کشورازخبرگزاری برنای فارس به مدیریت خانم نغمه هنردار،برنای تهران به مدیریت علی رضا کیایی جمالی و  برنای خراسان رضوی به مدیریت بنیامین یوسف زاده ،وبرنای چهار محال بختیاری به عنوان  خبرگزاری های برتر استانهای کشور با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز