نشست مشترک نواب رئیس بانوان هیئت های ورزشی استان البرز

امیـر عفــراتــی: تشکیل اتاق فکر ورزش بانوان را در دستور کار داریم

۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۰۷:۱۷:۰۴
کد خبر: ۴۳۶۸۹۸
امیـر عفــراتــی: تشکیل اتاق فکر ورزش بانوان را در دستور کار داریم
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در نشست مشترک نواب رئیس بانوان هیئت های ورزشی، ضمن تاکید بر توجه ویژه این اداره کل به ورزش بانوان، از تشکیل اتاق فکر ورزش بانوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، امیر عفراتی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز در نشست مشترک نواب رئیس بانوان هیئت های ورزشی با ابراز رضایت از عملکرد بانوان ورزشکار استان گفت: عملکرد بانوان ورزشکار استان البرز بسیار قابل قبول و دارای توان بالایی است که کسب عناوین و افتخارات عدیده ی کشوری، بین المللی و جهانی شاهدی بر این مدعاست.

وی با بیان این که به ورزش بانوان توجه ویژه ای خواهیم داشت گفت: حقیقت این است که با توجه به زیر ساخت های موجود و نبود امکانات سخت افزاری مناسب نواب روسا و کل جامعه ورزش بانوان با سختی و دشواری هایی روبرو است اما با این حال مطمئنیم که تمامی این مشکلات با عشق و علاقه به کار در ورزش و همت و تلاشی که شما دارید نخواهد توانست مانعی بر سر توسعه و افتخار افرینی ورزش بانوان شود.

عفراتی با اشاره به حضور بانوان در راس 3 هیئت ورزشی استان افزود: البرز جزو معدود استان هایی است که 3 بانو به عنوان روسای هیئت های اسکواش، گلف و تیر اندازی مشغول به فعالیتند و این نشان دهنده جایگاه و مقبولیت ویژه بانوان در ورزش استان البرز است.

وی با درخواست برنامه از نواب روسای هیئت های ورزشی گفت: از نواب روسای هیئت ورزشی می خواهیم تا برنامه های خود در جهت رشد و توسعه این بخش را به صورت جامع به اداره کل ارائه نمایند تا ما نیز بر اساس آن اقدامات حمایتی خود را با قدرت بیشتری از ورزش بانوان ادامه دهد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز عدم ساختار معاونت بانوان در استان ها را یکی از مشکلات این بخش دانست و اظهار کرد: متاسفانه نبود معاونت بانوان در استان ها سرعت حرکت ورزش بانوان را با اختلال ایجاد کرده که امیدواریم این مسئله حل شود.

این مسئول با اعلام خبر تشکیل اتاق فکر ورزش بانوان در اداره کل گفت: تشکیل اتاق فکر ورزش بانوان با حضور کارشناسان و افراد توانمند این حوزه را در دستور کار داریم که قطعا می تواند اثرات مثبت و بسیار مناسبی را در مسیر توسعه و رشد ورزش بانوان بر جای گذارد.

عفراتی تاکید کرد: متاسفانه در حال حاضر بدترین ساعت های ورزشی برای استفاده بانوان در اماکن ورزشی در نظر گرفته شده که می بایست اصلاح شود.

وی در پایان تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان هیچ تفاوتی برای ورزش بانوان و آقایان قائل نیست و با آن چه در توان داریم برای رشد و توسعه ورزش بانوان البرز تلاش خوهیم کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز