رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز :

حمیــد کریــمی : هرگونه فعالیت صنفی بعد از ساعت ۲۴ ممنوع است

۱۳۹۵/۰۵/۰۵ - ۱۳:۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۳۷۱۲۸
حمیــد کریــمی : هرگونه فعالیت صنفی بعد از ساعت ۲۴ ممنوع است
به گزارش برنـــا " ، حمید کریمی رئیس اتاق اصناف مرکز استان البرز از ممنوعیت فعالیت صنفی بعد از ساعت 24 (نیمه شب) به بعد خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، حمید کریمی گفت : بر اساس گزارشات واصله  از سوی گشت های نامحسوس نیروی انتظامی ، بخش قابل توجهی از جرایم ،شامل سرقت و اعمال خلاف شئونات اسلامی در ساعت های پایانی شب  اتفاق می افتند .

لذا شایسته است ، متصدیان واحد های صنفی تا قبل از ساعت 24 ،واحد صنفی خود را تعطیل و از ارائه خدمات به مشتریان در ساعات پایانی شب خودداری کنند . وی افزود: بدیهی است عواقب هرگونه بی توجهی به تذکرات نیروی انتظامی و فعالیت در ساعت های پس از نیمه شب بر عهده شخص متصدی واحد صنفی خواهد بود .

کریمی خاطرنشان کرد : متاسفانه مشاهده شده است که  برخی از واحد های پذیرایی  تا پاسی از نیمه شب فعالیت می کنند و در برخی از آنها اعمال خلاف شئونات اسلامی نیز روی می دهد .

بر همین اساس اداره نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی با همراهی اتاق اصناف مرکز استان البرز ،طرح های ویژه بازرسی و نظارت به صورت نا محسوس را به اجرا در آورده و در صورت مشاهده هر گونه بی قانونی و بی بندوباری در واحد های پذیرایی ،شخص متصدی را مسوول آن  می داند . 

 

 

 

خبرنگار : عارف طحان 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز