جهت پیگیری وضعیت حسین نوری

عفراتی با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی دیدار و گفتگو کرد

۱۳۹۵/۰۵/۰۸ - ۰۱:۵۱:۲۸
کد خبر: ۴۳۸۰۹۲
عفراتی با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی دیدار و گفتگو کرد
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با حضور در فدراسیون کشتی پیگیر وضعیت حسین نوری کشتی گیر البرزی و نفر اول رقابت های انتخابی تیم ملی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ،  امیر عفراتی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان البرز طی دیداری در فدراسیون کشتی با رسول خادم رئیس فدراسیون و محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص وضعیت حسین نوری کشتی گیر البرزی و نفر اول رقابت های انتخابی تیم ملی جهت حضور در المپیک گفتگو کرد.

در این جلسه عفراتی با اشاره به کسب مقام اول مسابقات انتخابی المپیک توسط حسین نوری و غلبه ی این کشتی گیر جوان البرزی در 3 رقابت پی در پی بر حبیب ا... اخلاقی خواستار حضور و انتخاب این ورزشکار برای مسابقات المپیک ریو شد.

پس از گفتگو و مباحث مطرح شده، محمد بنا با ارئه ی توضیحاتی اعلام کرد به دلیل پاره ای از مسائل فنی این تصمیم گرفته شده و حبیب ا... اخلاقی در المپیک حاضر خواهد شد.

در ادامه خادم و بنا با قدردانی از پیگیری های سرپرست اداره کل ورزش و جوانان قول دادند در اولین تورنمت پس از المپیک حسین نوری برای تیم ملی به میدان برود.

همچنین سرمربی تیم ملی با تمجید از توانایی و استعداد بالای حسین نوری، آینده ای درخشان را برای این کشتی گیر البرزی پیش بینی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز