فرماندار شهرستان بویراحمد

تربیت نیروی انسانی خودباور و موفق در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر خواهد بود

۱۳۹۵/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۵:۲۶
کد خبر: ۴۳۸۲۴۳
تربیت نیروی انسانی خودباور و موفق در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر خواهد بود
سید محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد ظهر امروز به مناسبت ششم مردادماه روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از مرکز فنی و حرفه‌ای یاسوج بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از یاسوج؛سید محمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد ظهر دیروز به مناسبت ششم مردادماه روز ملی کارآفرینی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از مرکز فنی و حرفه‌ای یاسوج بازدید کرد.

نظری در این بازدید ضمن تبریک این روز به کارآفرینان و کارآموزان فنی و حرفه‌ای و مسؤولان مربوطه اظهار کرد: تربیت نیروی انسانی خودباور و موفق در تحقق اقتصاد مقاومتی که مدنظر مقام معظم رهبری است موثر خواهد بود.

فرماندار بویراحمد که از نزدیک از بخش‌های چندگانه مرکز فنی و حرفه‌ای بازدید کرد آموزش‌های این مرکز را زمینه مناسب برای رفع بیکاری در جامعه عنوان کرد و گفت: حضور کارآموزان متعدد در کارگاه‌های آموزشی و حمایت از آن‌ها می‌تواند معضل بیکاری را به حداقل برساند.

نظری در ادامه از مسؤولان مربوطه خواست تا با اطلاع‌رسانی مناسب از جوانان برای شرکت در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای دعوت کنند.

فرماندار بویراحمد راه رسیدن به اشتغال پایدار را برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای عنوان کرد و گفت: قطعا با چنین دوره‌های آموزشی می‌توان اشتغال پایداری در جامعه ایجاد کند و از بیکاری در جامعه جلوگیری کند.

این مسؤول تاکید کرد: به منظور کاهش بیکاری در سطح جامعه خصوصا شهرستان بویراحمد برگزاری دوره‌های آموزشی و کاربردی فنی و حرفه‌ای می‌تواند مثمر ثمر باشد و معضل بیکاری را کاهش دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز