مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

فعالیت ۴۸ هیئت ورزشی در خراسان جنوبی/ بیمه ورزشکاران برای ساماندهی هیات ضروری است

۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۰۹:۵۴:۴۳
کد خبر: ۴۴۰۳۴۹
فعالیت ۴۸ هیئت ورزشی در خراسان جنوبی/ بیمه ورزشکاران برای ساماندهی هیات ضروری است
مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از فعالیت 48 هیئت ورزشی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: بیمه ورزشکاران برای ساماندهی هیات ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، حمیدرضا برومند پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به افتخار آفرینی نجمه خدمتی در سطح خراسان جنوبی، سطح ملی و آسیایی، اظهار داشت: این ورزشکار تنها ورزشکاری است که توانسته به این دور از مسابقات راه یابد و در مسابقات ریو در دو رشته تیراندازی شرکت کرده است.

وی شرکت نجمه خدمتی در رشته تفنگ بادی 10 متر که تخصص وی است و رشته تفنگ سه وضعیت مسابقات ریو از جمله این دو رشته است.

باید از وجود این ورزشکار برای تربیت و پرورش افتخار آفرینان نهایت بهره را ببریم و در این راستا پیشنهاد شده تا سالن تیراندازی استان را برای هیأت تیراندازی تجهیز و برای عموم مردم در اختیار قرار دهیم.

5 نماینده از ایران در مسابقات تیراندازی ریو داریم که نجمه خدمتی در دو رشته تفنگ بادی و تفنگ سه وضعیت شرکت کرده و با تلاش در این دو رشته می‌تواند دو مدال برای کشور به ارمغان خواهند آورد.

استقبال از کاروان ولایت در طبس

با اشاره به دهه کرامت، اظهار داشت: کاروان ورزشکاران دو استقامت با عنوان کاروان جاده ولایت روز نوزدهم به طبس می‌رسند و طی مراسمی به صورت ویژه از این کاروان استقبال خواهد شد.

اهداف اصلی کاروان جاده ولایت ترویج فرهنگ علوی و سیره رضوی تقویت ولایت مداری و ترویج گفتمان مردم محوری تعمیق هویت دینی و مذهبی مردم معرفی شهرستان و توانمندی های فرهنگی مناطق مختلف ایجاد بستر نشاط و اخلاق برای عموم جامعه تکریم شعائر اسلامی در دهه کرامت است.

این کاروان که حرکت خود را از شلمچه آغاز کرده است تا مشهد ادامه دارد و دو تا از ورزشکاران خراسان جنوبی از ابتدای حرکت این کاروان، حضور داشتند.

در دهه کرامت بالغ بر 70 برنامه فرهنگی، ورزشی و جوانان برگزار خواهد شد که بعد همگانی و دربرگیری همه مخاطبان و توجه به ورزش بانوان و دختران در قالب جشنواره‌ها در آن دیده شده است.

برنامه‌های دهه کرامت از روز جمعه با برگزاری مسابقات ووشوی ساندا در بیرجند آغاز خواهد شد و این روند در این دهه مبارک ادامه خواهد داشت.

فعالیت 48 هیأت ورزشی در خراسان جنوبی

تعدادی از هیأت‌های ورزشی به دلیل عدم توجه‌شان به ورزشکاران و هیأت گلایه کرد و گفت: 48 هیأت فعال ورزشی در خراسان جنوبی داریم اما هیأت‌ها موظف هستند کل استان را تحت پوشش قرار دهد و اگر شهرستان‌ها فعال شوند و پشتوانه استان باشند می‌توان تیم‌های قوی تشکیل و پرورش داد.

وی با بیان اینکه رؤسای هیئات باید ورود پیدا کنند و مسابقات مختلفی را برگزار کنند، گفت: آمار بیمه‌های ورزشی هر هیئت نشان دهنده فعالیت و عملکرد آن باشد بنابراین اگر هیئتی مدعی تعداد زیادی از ورزشکار و عضو است باید با آمار و مستندات ارائه دهد که در این راستا بیمه ورزشکاران یکی از راه‌های ساماندهی ورزشکاران است.

وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی بال‌های ورزش و جوانان هستند و باید فعالیت چشمگیری داشته باشند، خاطرنشان کرد: هیئت باستانی، هیئت والیبال، هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری خراسان جنوبی فعالیت گسترده و همکاری بالایی با این اداره‌کل دارند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز