استاندار مازندران در جلسه کارگروه گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی استان:

اقتصاد مقاومتی، محور همه فعالیت ها در مازندران است

۱۳۹۵/۰۵/۱۳ - ۱۱:۰۵:۴۷
کد خبر: ۴۴۰۴۲۸
اقتصاد مقاومتی، محور همه فعالیت ها در مازندران است
رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، در این جلسه یادآور شد: رسانه ها و صدا و سیما در این راستا در خط مقدم هستند و بستر تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند.

 به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه کارگروه گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به این که حوزه کار این کارگروه نو و مهم است و باید قواعد و ادبیات اقتصاد مقاومتی تدوین شود، گفت: موضوع این کارگروه، موضوعی تخصصی و آکادمیک است و باید به متخصصین امر فرصت داد تا با نگاه و روش های علمی به گفتمان سازی و فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی کمک کنند.

استاندار با اشاره به این که گفتمان سازی باید طی برنامه ای کوتاه مدت و دراز مدت همراه با تدوین روش ها و شیوه ها صورت گیرد، خاطرنشان ساخت: در مسیر تحقق عملی اقتصاد مقاومتی همه قوا در استان با همگرایی کامل در حال تلاش و فعالیت هستند.

وی با بیان این که صدا و سیما نقش تعیین کننده ای در این راستا دارد، افزود: کاری مهم تر از اقتصاد مقاومتی در استان وجود ندارد و همه دستگاه ها باید در این خصوص با همه ظرفیت ایفای نقش کنند.

رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان، کارگروه گفتمان سازی  و فرهنگ سازی سرآمد همه کارگروه ها و پایه و اساس کار در حوزه اقتصاد مقاومتی دانست و بیان داشت: اساس تمام کارها در این زمینه باید با فرهنگ آغاز شود، چراکه مبنای همه جهت گیری ها، فرهنگ است.

مقام عالی دولت در مازندران، با تصریح بر این نکته که درک درست و تحقق اقتصاد مقاومتی، نیازمند مهندسی فرهنگی است، اظهار کرد: باید دقیقا مشخص شود که بر اساس چه رویکردهایی می توان نظام خدمات رسانی در ادارات را متحول کرد.

استاندار با اشاره به این که گفتمان سازی و فرهنگ سازی جنبه نرم افزاری دارد و مسئله ای مرتبط با فطرت انسان است، عنوان کرد: رسانه ها و صدا و سیما در این راستا در خط مقدم هستند و بستر تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم کنند.

ربیع فلاح با تاکید بر این که این کارگروه باید سیاست ها، برنامه ها و اولویت های کاری خود را مشخص کند، یادآور شود: اقتصاد مقاومتی، محور همه فعالیت های استان است.

استاندار با بیان این که امید آفرینی در حوزه اشتغال، یک کار فرهنگی مهم است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی، باید در راس اخبار و گزارش ها قرار گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز