با فرارسیدن اول ذی القعده؛

استاندار قزوین روز دختر را تبریک گفت

۱۳۹۵/۰۵/۱۴ - ۱۱:۵۵:۲۷
کد خبر: ۴۴۰۸۳۶
استاندار قزوین روز دختر را تبریک گفت
فریدون همتی با ارسال پیامی به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر این روز را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، با فرارسیدن اول ذی القعده که با ولادت حضرت فاطمه معصومه(ع) و روز دختر مقارن شده فریدون همتی استاندار قزوین ضمن صدور پیامی میلاد این بانوی معصوم و آغاز دهه کرامت را گرامی داشت.

متن پیام استاندار بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اول ذیقعده سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت بوده که ملت ایران به وجود پاک آن بانوی بافضیلت مفتخر شده و قرن هاست مآمن تشنگان معارف الهی است.

حضرت معصومه(س) در خاندانی که سرچشمه علم و تقوا و فضایل اخلاقی بود، پرورش یافت و از جمله بانوان گرانقدر و والا مقام جهان تشیع بوده که مقام علمی بلندی داشته و عصمت مادربزرگوارش حضرت فاطمه زهرا(س) در او تجلی یافته است.

بدینوسیله ولادت خجسته حضرت فاطمه معصومه(س)، فاطمه کبری، کریمه اهل بیت(ص) بانوی کرامت، وفاداری و مظهر فضایل و مقامات که به عنوان روز دختر نامگذاری شده است را به عموم شیعیان بویژه مردم شریف استان و تمامی دختران عفیفه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است دختران جامعه اسلامی با تاسی از سیره و روش زندگانی این بانوی عفیفه که به اسطوره علم و عفاف حضرت لقب گرفته سرمشق گرفته تا الگوپذیری از این بانوی بزرگوار زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی دختران نوجوان و جوان ما را فراهم سازد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز