مدیر کل ارتباطات زیر ساخت خراسان جنوبی خبر داد:

کمترین استفاده از اینترنت کشور در خراسان جنوبی

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۰۷:۴۷:۳۱
کد خبر: ۴۴۱۳۶۸
کمترین استفاده از اینترنت کشور در خراسان جنوبی
مدیر کل ارتباطات زیر ساخت خراسان جنوبی کمترین میزان استفاده از اینترنت در کشور مربوط به خراسان جنوبی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از بیرجند، مجید ناصری در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، اظهار داشت: در حالی که در بعضی از استان ها 40 تا 50 درصد ظرفیت زیر ساخت های اینترنت استفاده می شود خراسان جنوبی از نظر میزان استفاده از اینترنت در پایین ترین سطح کشور قرار دارد.

وی ادامه داد: بطور مسلم سود حاصل از ایجاد زیرساخت های ارتباطی در خراسان جنوبی به استان برگشت می کند و با توجه به مصوبه مجلس میزان برگشت درآمد حاصل از ایجاد زیر ساخت های مورد نظر به استان نسبت به گذشته بیشترشده است و100درصد آن به خراسان جنوبی برمی گردد.

مدیر کل ارتباطات زیر ساخت خراسان جنوبی با اعلام اینکه از نظر قطعی فیبر نوری خراسان جنوبی در رتبه سوم کشوری قرار دارد، گفت: 21 مشترک پر ظرفیت در خراسان جنوبی از خدمات زیر ساخت ایجاد شده در زمینه فیبر نوری استفاده می کنند.

ناصری تصریح کرد: مردم متناسب با زیر ساخت های ایجاد شده باید از این خدمات استفاده کنند و در کشور بیش از 60 هزار کیلومتر فیبر نوری ایجاد شده و برای ایجاد هر ایستگاه باید 150تا 200کیلومتر فیبر نوری نصب شود.

وی تاکید کرد: مردم مشکلات ارتباطی خود را باید از طریق سازمان تنظیم مقررات رادیویی و با استفاده از سامانه 95 پیگیری کنند و توجه داشته باشند این مشکلات ارتباطی به اداره کل ارتباطات زیرساخت خراسان جنوبی ندارد.

مدیر کل ارتباطات زیر ساخت خراسان جنوبی با بیان اینکه در گذشته این اداره کل در قالب نمایندگی در استان ایجاد شد،گفت: در دو سال گذشته برای مستقل شدن ارتباطات زیر ساخت خراسان جنوبی و تحویل گیری امکانات موجود از مخابرات مشکلات بسیاری داشتیم و با اقداماتی که در دو سال گذشته انجام شد در حال حاضر از طریق فیبر نوری با همه استان های کشور در ارتباط هستیمف این در حالی است که درگذشته این ارتباط از طریق مشهد و زاهدان انجام می شد.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز