نائب رئیس فدراسیون جودو در بجنورد:

جایگاه جودوی خراسان شمالی در کشور تثبیت شده است

۱۳۹۵/۰۵/۱۶ - ۰۹:۰۹:۲۵
کد خبر: ۴۴۱۴۴۹
جایگاه جودوی خراسان شمالی در کشور تثبیت شده است
آرش میر اسماعیلی نائب رئیس فدراسیون جودو در حاشیه رقابتهای کشوری جوانان کشور در بجنورد: جایگاه جودوی خراسان شمالی درکشور تبیت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، آرش میر اسماعیلی نائب رئیس فدراسیون جودو در حاشیه چهل و دومین دوره رقابتهای کشوری جوانان در بجنورد گفت: جودوی خراسان شمالی در چند سال اخیر رشد چشمکیری داشته و در حال حاضر جایگاه این تستان در کشور تثبیت شده است.

وی خراسان شمالی و خراسان رضوی را  قطب های اصلی جودو در کشور عنوان کرد و گفت: پتانسیلهای اصلی جودوی کشور در استانهای خراسان شمالی و رضوی است و با توجه به سرمایه گذاری بسیار خوب در رده سنی پایه، شاهد حضور نمایندگان استان در تیمهای ملی جوانان و نوجوانان هستیم.

آرش میر اسماعیلی عدم اتحاد و همدلی در بین خانواده بزرگ رشته جودو ، قوانین دست و پاگیر ، عدم حمایت اسپانسر و اعزامهای نامناسب را از جمله آفت های و موانع رشد جودو دانست و گفت: خوشبختانه جودوی ایران روند رو به رشدی طی کرده و در صورت یک قرعه مناسب شاهد کسب مدال المپیک توسط  نمایندگان ایران در رقابتهای ریو خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از هیئت جودوی استان و اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی در برگزاری این رقابت ها گفت: نفرات برتر این مسابقات در شهریور ماه سال جاری به مسابقات پوچین هندوستان اعزام خواهند شد.

غلامحسین علمی دبیر فدراسیون جودو نیز در گفتگو با روابط عمومی اداره کل ورز ش و جوانان از نگاه ویژه فدراسیون جودو به استانهای مدال آور همچون خراسان شمالی خبر داد و اظهار کرد: فدراسیون جودو به استانهای همچون خراسان شمالی و رضوی نگاهی ویژه دارد و این استان در بخش جودو و کوراش از استعدادهای بسیار خوبی برخوردار است که در صورت مهیاء بودن بسترهای مناسب آمادگی برگزاری رقابتهای بین المللی را در این استان داریم.

وی شرایط فیزیکی جوانان خراسان شمالی را برای رشته های جودو و کوراش مناسب عنوان کرد و گفت: رشته های جودو کوراش و کشتی به صورت ژینیک در وجود جوانان این استان وجود دارد و در حال حاضر 4 نماینده از خراسان شمالی در ترکیب تیم ملی نوجوانان در اردو حضور دارند.

چهل و دومین دوره رقابتهای مسابقات جودو قهرمانی جوانان کشور گرامیداشت 3 هزار شهید استان خراسان شمالی با حضور 183 ورزشکار از 30 استان طی روزهای 14 و 15 مرداد ماه به میزبانی بجنورد در مجموعه علیدخت بجنورد برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز