قائم مقام شهردار کرج :

رضاپور : نقش رسانه در ارتقای سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی جامعه بی بدیل است

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۲:۱۳
کد خبر: ۴۴۲۱۱۵
رضاپور : نقش رسانه در ارتقای سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی جامعه بی بدیل است
قائم مقام شهردار کرج گفت: حضور اصحاب رسانه در عرصه‌های مختلف خبررسانی نقش بسزایی در ارتقای سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفاء خواهد کرد؛ در دنیای امروز، رسانه ها همچنین در اطلاع رسانی صحیح و ایجاد محیط امن خبری تاثیر گذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، محمد رضا رضاپور ضمن تبریک بمناسبت هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار به همه سفیران روشنگری و حقیقت‌طلبی در عرصه خطیر اطلاع‌رسانی عنوان کرد: بی‌تردید خبرنگاران شایسته و زحمتکش از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز به فراخور موقعیت‌ها و وضعیت کشور در شرایط سخت، رسالت حرفه‌ای و تعهد اخلاقی خود را با همه محدودیت‌ها و برخی تنگ‌نظری‌ها به انجام رسانده‌اند که باید زحمات آنها را ارج نهاد و از خدماتشان صمیمانه قدردانی کرد.

قائم مقام شهردار کرج اظهار داشت: در زمانه‌ای که به واسطه برتری تکنولوژی و فناوری دیگر مرزهای جغرافیایی معنا ندارد و حجم وسیع نرم‌افزارهای اطلاع‌رسانی حتی کوچک‌ترین و معمولی‌ترین تحولات را تحت پوشش خود قرار داده است، اصحاب اطلاع‌رسانی به ویژه خبرنگاران باید با برنامه‌ریزی ها مطلوب، همراهی مسئولان ذیربط و نگاه حرفه‌ای بسیار تاثیرگذار به این عرصه در همه شئون اجتماعی، موجبات جلب اعتماد مردم را فراهم سازند تا القائات خبری هدایت شده را که می‌تواند موجب گسست اتحاد میان حاکمیت و ملت گردد و کشور را از مدار پیشرفت و توسعه باز دارد، بی‌اثر کنند.

رضاپور ادامه داد: تولید اطلاعات در جوامع امروزی مهم‌ترین زیر ساخت تصمیم سازی‌های هوشمندانه و نظارت پیوسته بر نحوه اجرای آن‌هاست. بدین ترتیب نشر اطلاعات، چراغ پر فروغی را می ماند که راه بالندگی و پیشرفت را پیش روی انسان‌های مشتاق می‌نهد.

این مسئول بیان کرد: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنها است.

وی خاطر نشان کرد: روز خبرنگار یاد آور اراده و عمل مجاهدانه مردان و زنانی است که برای بازگویی حقیقت و بازتاباندن واقعیت، پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند و در پیشاپیش این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی، مجاهدانی هستند که در نگرش خبر از خون خویش مایه گذاشتند و در آسمان بلند شهادت و ایثار نام خویش را جاودانه ساختند.

قائم مقام شهردار کرج در پایان یادآور شد: تعامل و هماهنگی نهادها و سازمانها با اصحاب رسانه یکی از عوامل موثر در بازدهی این دستگاهها می باشد و رسانه ها ابزار ارتباط مردم با مسئولان می باشد و همچنین تعامل با رسانه ها می تواند زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات را فراهم کرده و بستر ساز پیشبرد توسعه باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز