کارگاه نقد عکس در کرج برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۱:۰۶:۱۲
کد خبر: ۴۴۲۱۱۹
کارگاه نقد عکس در کرج برگزار می شود
پنجاهمین نشست کارگروه نقد عکس در مورد “رابطه تصویر و زبان ارائه ” مورخ سه شنبه 19 مرداد ماه در حوزه هنری استان البرز برگزار میگردد

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز " ، پنجاهمین نشست کارگروه نقد عکس در مورد “رابطه تصویر و زبان ارائه ”  مورخ سه شنبه 19 مرداد ماه در حوزه هنری استان البرز برگزار میگردد.

عکس سندی است که می‌تواند با مردم دنیا حرف بزند؛ ما می‌توانیم بزرگترین مفاهیم را با زبان عکس به جهان نشان دهیم لذا هدف برگزاری کارگاه رابطه تصویر و زبان ارائه است تا مخاطب ضمن برقراری ارتباط با عکس بتواند به مفاهیم آن پی ببرد.

وقتی فردی اثری از خود به جای می‌گذارد، باید بداند این اثر آن چیزی است که غرب و استکبار می‌خواهد یا دغدغه مردم ماست. آن چیزی که ناشی از تفکر غرب است، تمام می‌شود، اما سوژه‌هایی که دغدغه مردم را پیگیری می‌کند ماندگار است لذا یک عکس علاوه بر ماندگاری می تواند با مخاطب ارتباط برقرار کرده و مفاهیم را منتقل کند.

پنجاهمین نشست کارگروه نقد عکس  با هدف رابطه تصویر و زبان ارائه با آثاری ازسیمین بنا  19 مرداد ماه  ساعت 16 در کرج ، میدان نبوت ، به طرف خیابان مطهری، خیابان میلاد 4، حوزه هنری استان البرز  برگزار می شود و حضور جهت علاقمندان آزاد می باشد

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز