عضو شورای شهر قزوین؛

خبرگزاری برنا در انعکاس اخبار شورا عملکردی مطلوب دارد

۱۳۹۵/۰۵/۱۷ - ۱۵:۳۰:۱۹
کد خبر: ۴۴۲۳۲۱
خبرگزاری برنا در انعکاس اخبار شورا عملکردی مطلوب دارد
علی صادقی نیارکی گفت: خبرگزاری برنا با توجه به رسالتی که بر دوش دارد همواره در پوشش اخبار شورا پیشرو بوده و بیشترین تاثیرگذاری را در این زمینه داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، علی صادقی نیارکی عضو شورای شهر قزوین در بازدیدی که اعضای شورای شهر متشکل از فرج الله فصیحی رامندی رییس شورا، علی فرخزاد، احد چگینی، مریم نخستین احمدی، عباس ظاهری اعضای شورای شهر قزوین به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری برنا داشتند اظهار کرد: امروزه رسانه ها باتوجه به وظیفه ای که برعهده دارند یاری رسان شورای شهر و سایر ارگان ها در زمینه تحقق اهداف خود هستند.

IMG_6225

صادقی نیارکی ضمن تبریک 17مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی اذعان کرد: رسالت خبری باید در فضایی آرام و رویکردی صادقانه انجام گیرد که خبرگزاری برنا در انجام این مهم ضمن رعایت همه استانداردهای رسانه ای بیشترین تاثیرگذاری را در انعکاس اخبار شورا داشته است.

وی ابراز کرد: باید در تمام طول سال به یاد رسانه ها بود و تقدیر از زحمات اصحاب رسانه را به همین روز خبرنگار ختم نکرد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: خبرگزاری برنا همواره با دیدی باز و منصفانه به پوشش اخبار استان می پردازد که امیدواریم این روند در ادامه نیز تداوم داشته باشد.

IMG_6208

مهران قاسمی معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان هم در این دیدار گفت: خبرگزاری برنا قزوین جزء سه خبرگزاری برتر در بین خبرگزاری های استانی بوده و عملکردی مطلوب و متعادل دارد.

قاسمی ادامه داد: با توجه به سرو کار داشتن این رسانه با قشر جوان از اعضای شورای شهر قزوین درخواست داریم در راستای تجهیز این مجموعه در کنار کمک های استانداری مساعدت لازم را انجام دهند.

IMG_6253

IMG_6257

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز