پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران به مناسبت روز خبرنگار

«روز خبرنگار» روز پاس‌داشت قلم و رسانه و تجلیل از مشعل‌داران آگاهی است

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۰۷:۳۸:۴۵
کد خبر: ۴۴۲۴۵۸
«روز خبرنگار» روز پاس‌داشت قلم و رسانه و تجلیل از مشعل‌داران آگاهی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران 17 مرداد"روز خبرنگار" را به تلاشگران و فرهیختگان حوزه رسانه تبریک گفت.

به گزارش خبر گزاری برنا در  استان تهران، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران بمناسبت روز خبر نگار گفت، «روز خبرنگار» روز پاس‌داشت اصحاب قلم و رسانه و تجلیل از مشعل‌داران آگاهی است. فرصت مغتنمی است تا آحاد جامعه ضمن توجه به جایگاه و رسالت خطیر این قشر شریف، تکریم و قدردانی شایسته‌ای را از همه خبرنگاران، نویسندگان و روزنامه‌نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و ایثارگران عرصه اطلاع‌رسانی انجام دهند.
داستان سپاس از مادر، پدر، همسر و یا یک دوست خوب، با یک روز به پایان نمی رسد، باید هر روز قدردان آنان بود. خبرنگاری هم همین است. آنها هنرمندانی هستند که خالصانه کار می کنند. چشم و گوش و زبان یک جامعه اند. جامعه ای که گاه نمی بیند یا نمی تواند ببیند. خبرنگاری یعنی راوی بودن آن از هم دل حادثه، یعنی به تصویر کشیدن هر آنچه دیگران از گفتنش عاجزند.
وی تاکید کرد، خبرنگاران منصف اند و استوار. آنها موشکافانه به مسائل می نگرند. چشمان تیزبینی دارند و وقتی همه به دنبال ورزشی پاک هستند، آنها ناظران قدرتمندی هستند. بسیار قدرتمندتر از بازرسان و ناظران و مسئولان.آنها شنونده هایی خوب و امانتدارانی بسیار خوب تر، بدون شک هر توفیقی در هر حوزه ای از جامعه حاصل شود، بخش بزرگی از آن را باید مدیون تلاش خبرنگاران بود. آنها ویترین جامعه اند.
گل محمدی، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه اطلاع‌رسانی و خبر به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی،  هفدهم مرداد روز شکوهمند خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه در کشور، خصوصاً خبرنگاران و اصحاب خبری متعهد، کوشا و پرتلاش ورزشی، صمیمانه تبریک و تهنیت گفت و برایشان آرزوی توفیق و موفقیت  در راه ایفای رسالت مهم آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی از درگاه حضرت احدیت را خواستار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز