پیشرفت ۹۲ درصدی استادیوم پنج هزار نفری مراغه

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۳:۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۴۲۷۵۰
پیشرفت ۹۲ درصدی استادیوم پنج هزار نفری مراغه
عبادی گفت: این طرح ملی از سال 92 تاکنون پیشرفتی 12 تا 92 درصدی داشته است.

پیمانکار استادیوم پنج هزار نفری مراغه گفت: این استادیوم هم اکنون از پیشرفت 92 درصدی برخوردار است و با تزریق 125 میلیارد ریال در دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، نعمت الله عبادی در حاشیه بازدید جمعی از خبرنگاران از استادیوم پنج هزار نفری مراغه افزود: این طرح ملی از سال 92 تاکنون پیشرفتی 12 تا 92 درصدی داشته است.

وی اظهار کرد: این اعتبار شامل 55 میلیارد ریال طلب شرکت پیمانکاری لوله پی گستر و حدود 70 میلیارد ریال نیز اعتبار مورد نیاز بقیه طرح از جمله فضاسازی، زیباسازی و برخی عملیات نازک کاری است.

پیمانکار استادیوم پنج هزار نفری مراغه یادآور شد: این شرکت با وجود تزریق نشدن اعتبار از سوی شرکت توسعه اماکن ورزشی از تیر سال 94، عملیات عمرانی را متوقف نکرده بود و در یک سال گذشته عملیات عمرانی از منابع شرکت تامین و ادامه یافته است.

عبادی ادامه داد: معاونت برنامه ریزی رئیس جمهوری سال گذشته حدود 50 میلیارد ریال برای اتمام این طرح اعتبار تصویب کرده و انتظار می رود این میزان اعتبار از سوی فرمانداری پیگیری شود تا با تزریق آن تحرک دوباره ای برای اتمام عملیات این طرح آغاز شود.

نائب رئیس اول و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به منظور رفع مشکلات طرح های نیمه تمام مراغه از جمله استادیوم پنج هزار نفری این شهرستان، ششم تیر سال جاری از این طرح ها بازدید کردند.

استادیوم پنج هزار نفری مراغه در سال 72 کنلگ زنی شده و عملیات اجرایی این طرح با پیشرفت فیزیکی 13 درصد تا سال 91، متوقف شده بود که از سال 92 تا کنون پیشرفت فیزیکی آن به 92 درصد رسیده است.

این طرح در چند مرحله احداث می شود که مرحله اول آن شامل احداث جایگاه پنج هزار نفری، ایجاد امکانات جانبی، دیوارکشی و محوطه سازی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز