معاون شرکت گاز اردبیل:

ساکنان ۴۲۵ روستای استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۹:۲۶:۳۷
کد خبر: ۴۴۲۸۹۰
ساکنان ۴۲۵ روستای استان اردبیل از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل گفت:‌ در حال حاضر عملیات گازرسانی در سطح ۴۲۵ روستای استان اردبیل در حال اجرا بوده که با بهره‌برداری از این پروژه‌های شاهد برخورداری ساکنان این روستاها از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

به گزارش برنا،ودود پناهنده ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه روسای شرکت گاز پارس‌آباد اظهار داشت: تا پایان سال 95 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند و استان اردبیل در برنامه چشم‌انداز توسعه در بخش گازرسانی جلوتر است.

وی گفت: در حال حاضر 99.5 درصد جمعیت شهری و 75 درصد مناطق روستایی پارس‌آباد از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند که تلاش و جدیت بر این است تا با تسریع در عملیات گازرسانی پروژه‌های در دست اجرا این میزان با افزایش دهیم.

پناهنده عمده افتخارات شرکت گاز را رفع محرومیت و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به مناطق شهری دانست و بیان کرد: با تکمیل عملیات گازرسانی تا پایان امسال 44 روستای پارس‌آباد از نعمت گاز بهره‌مند شده و زمینه آسایش و راحتی بیشتر برای ساکنان این روستاها فراهم می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان اردبیل گفت:‌ در حال حاضر عملیات گازرسانی در سطح 425 روستای استان اردبیل در حال اجرا بوده که با بهره‌برداری از این پروژه‌های شاهد برخورداری ساکنان این روستاها از نعمت گاز طبیعی خواهیم بود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد نیز در این جلسه با بیان اینکه شهرستان پارس‌آباد با جمعیتی بیش از 200 هزار نفر، دومین شهر بزرگ استان محسوب می شود عملکرد خوب شرکت گاز را ملموس دانست و افزود: دولت یازدهم با تمام توان به توسعه همه جانبه این شهرستان به ویژه کارهای زیربنایی، عمرانی و خدماتی اهمیت داده که گازرسانی به مناطق شهری و روستایی در خور توجه است.

اکبر صمدی با اشاره به اینکه پایاب سد خداآفرین با اعتبار بیش از 700 میلیارد تومان در حال اجرا است، تصریح کرد: باید زیرساخت‌های لازم برای گازرسانی به این منطقه توسط شرکت گاز استان فراهم شود تا این امر زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر منطقه شود.

وی از بهره مندی اهالی 102 روستا از 246 روستای این شهرستان از نعمت گاز خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی و مدیریت صحیح در وصول مطالبات برای جلوگیری از قطع گاز کارخانجات و ادارات و بنگاه‌های اقتصادی ضروری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز