معاون عمرانی استاندار:

امسال هفته قزوین باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۸:۰۱
کد خبر: ۴۴۳۰۴۸
امسال هفته قزوین باشکوه تر از سال های گذشته برگزار می شود
منوچهر حبیبی گفت: برای هفته قزوین امسال برنامه های متعددی داشته و با تدابیر اندیشیده شده می خواهیم این هفته را باشکوه تر از گذشته در قزوین گرامی بداریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون عمرانی استاندار در جلسه هماهنگی برنامه های هفته قزوین که در سالن جلسات معاونت عمرانی تشکیل شد ضمن تاکید بر برگزاری برنامه های هفته قزوین با محتوای پررنگ فرهنگی و دینی اظهار کرد: باید با کمک هم این مراسم را باشکوه تر از گذشته برگزار کرده تا شهر قزوین را به نحو احسن به عموم مردم معرفی کنیم.

حبیبی افزود: با توجه به فرهنگ فاخر و تاریخ کهن قزوین و سابقه پرافتخاری که شخصیت های اثرگذاری مثل شهیدان رجایی، بابایی، ابوترابی و لشگری داشته اند باید در این هفته تلاش شود در جهت شناسایی بیشتر این مفاخر و بزرگان گام برداریم.

وی ادامه داد: طی دو ماه مرداد و شهریور استان قزوین رخدادهای بزرگی را در پیش داشته که می توان به برگزاری نمایش بزرگ فصل شیدایی، هفته قزوین و در دل آن اجلاس بزرگ شهرداران جاده ابریشم اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی با اشاره به در پیش بودن هفته قزوین گفت: بیشتر استان های کشور یک روز در تقویم را بنام استان یا شهر خود انتخاب کرده اند که در قزوین نیز نهم شهریور به مناسبت روز قزوین نامگذاری شده که باید برنامه های این روز و هفته دارای محتوای فرهنگی و دینی باشد.

حبیبی اضافه کرد: باید در هفته قزوین به شخصیت های بارز قزوین به صورت ویژه پرداخته شده و در کنار این موضوع سنت های فراموش شده قزوین نیز احیا شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به اینکه قزوین در کشور به عنوان پایتخت خوشنویسی ایران مطرح است از دست اندرکاران برگزاری هفته قزوین خواست موضوع خوشنویسی را به عنوان یک موضوع اصلی در برنامه ریزی های خود داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز