با حضور حسن خیریانپور بررسی و رسیدگی شد

مشکلات تعداد ۲۹ واحد تولیدی شهرستان بابل

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۰:۲۰:۵۲
کد خبر: ۴۴۳۰۹۲
مشکلات تعداد ۲۹ واحد تولیدی شهرستان بابل
مشکلات تعداد 29 واحد تولیدی شهرستان بابل با حضور حسن خیریانپور بررسی و رسیدگی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از بابل؛ جلسه کارگروه استانی تسهیل و رفع موانع تولید با حضور جمعی از مدیران کل استانی و رؤسای بانک های استان به ریاست حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، در محل فرمانداری شهرستان بابل تشکیل شد.

در این جلسه مسائل و مشکلات تعداد 29 واحد تولیدی و صنعتی با حضور مدیران این واحدها مطرح و مورد بررسی و رسیدگی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت .

معاون هماهنگی و توسعه منابع استانداری به اعضای جلسه سرعت در پیگیری ها و تسریع در عقد قرارداد پرداخت تسهیلات درخواستی واحدهای تولیدی را با نگاه گره گشایی توجه داد و گفت: ما بر روند عقد قراردادها و پرداخت ها به دقت نظارت و پیگیری و عملکردها را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد.

خیریانپور گفت: از محل بسته حمایتی تولید تاکنون 248 واحد صنعتی و معدنی با مبلغ 2293600 میلیون ریال تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند که باید نسبت به جذب به موقع این تسهیلات در نهایت دقت و سرعت اقدام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران تصریح کرد: این تسهیلات در راستای اجرای برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و مصوبات کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید و دستور العمل شناسایی و معرفی بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط و طرح های دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصد و با هدف کمک به حفظ اشتغال، افزایش تولید بنگاه های تولیدی کوچک و متوسط، راه اندازی طرح های نیمه تمام تولیدی و تقویت تحرک اقتصادی از طریق منابع بانک ها اختصاص یافته و واحدها متعهد می گردند با دریافت این تسهیلات تا قبل از پایان سال 1395 طرح ها را تکمیل و یا ظرفیت های خالی خود را فعال نمایند.

حسن خیریانپور افزود: دامنه شمول این تسهیلات واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام تولیدی با پیشرفت فیزیکی بیش از 60درصد دارای مجوز از وزارتخانه های صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی را شامل و در بر می گیرد  و اولویت اصلی پرداخت تسهیلات موضوع این دستور العمل آن دسته از بنگاه های کوچک و متوسط است که عمدتا دارای مشکلات نقدینگی بوده و از لحاظ ظرفیت تولید، دانش فنی، توان مدیریت و بازار، مشکلی که مانع راه اندازی یا افزایش تولید باشد را نداشته و با دریافت این تسهیلات قادر به راه اندازی سریع و اشتغال جدید باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تصریح کرد: متقاضیان مشمول این تسهیلات باید نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه بهین یاب به نشانی www.behinyab.ir در قسمت تأمین مالی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط و طرح های نیمه تمام در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی اقدام نمایند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز