جامعه بدون خبر و اطلاع رسانی به مثابه مرداب است

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۸:۲۸
کد خبر: ۴۴۳۱۸۷
جامعه بدون خبر و اطلاع رسانی به مثابه مرداب است
سرپرست فرمانداری سرخه جامعه بدون خبر و اطلاع رسانی را به مثابه مرداب دانست و گفت: نشر خبر صحیح و به دور از شایعه از رسالت های مهم خبرنگاران به عنوان سربازان عرصه اطلاع رسانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، علی محمد مویدی زاده در مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان سرخه به مناسبت روز خبرنگار در فرمانداری این شهرستان با بزرگداشت مقام والای شهید محمود صارمی، افزود: جامعه بدون اطلاع رسانی و خبر در واقع به مانند برکه ای ساکن و مرده خواهد بود که بدون ورود و خروج آب جاری، به مرداب تبدیل خواهد شد.

وی ضمن اشاره به فعالیت های رسانه ای غرب و دشمنان نظام جمهوری اسلامی در جهان گفت: با توجه به تحولات منطقه و جهان امروزه بحث خبر و اطلاع رسانی وظیفه ای بس خطیر و مهم  است و آنچه که حائز اهمیت است ترویج فرهنگ اسلامی، ایرانی از سوی خبرنگاران و صدور و معرفی آن به تمامی مردم جهان است.

سرپرست فرمانداری سرخه تصریح کرد: اطلاع رسانی صحیح و نشر اخبار و اطلاعات به دور از شایعه و دورغ از رسالت های بسیار مهم سربازان عرصه اطلاع رسانی است.

مویدی زاده در ادامه با اشاره به موفقیت ها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید گفت: پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران روز به روز مستحکم تر خواهد شد و باید گفت که اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه در تحقق این امر مهم قابل توجه است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز