به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد

مراسم تجلیل از خبرنگاران وفعالان فرهنگی شهرستان پردیس

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۲:۲۱:۰۳
کد خبر: ۴۴۳۲۱۵
مراسم تجلیل از خبرنگاران وفعالان فرهنگی شهرستان پردیس
به مناسبت روز خبرنگار در اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس مراسم تجلیل از خبرنگاران با حضور کلیه ارباب رسانه برگزار شد.
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران طی مراسمی از کلیه صاحبان رسانه و قلم و فعالان حوزه فرهنگی تجلیل شد.سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس با تبریک این روز به خبرنگاران و علی الخصوص قلم به دستان شهرستان  گفت: بدون شک نقش آفرینی یک خبرنگار و رسالت مهم و سنگینی که بر عهده دارد بسیار سنگینتر از چیزی است که امروزه از آن بحث می شود بنابراین هر کسی نمی تواند خبرنگار شود.
 
سیفی افزود: با توجه به گسترش فضای مجازی و توسعه انواع شبکه های اجتماعی، خبرنگاران رسمی و فعال در خبرگزاریهای معتبر  شهرستان باید بر اساس رعایت اصل امانتداری و حقیقت گویی اقدام کنند چرا که بسیاری از مراجعه کنند علاوه بر پیگیری خبرها بصورت لحظه ای سعی می کنند بسراغ اخباری بروند که از منابع موثق و خبرگزاری های معتبر خبری برگرفته شده باشد.
وی در ادامه تصریح کرد ،خبرنگاران و اصحاب رسانه روایتگران اسطوره های عشق و ایثار  هستند که در سخترین شرایط از آزمونهای خود موفق بیرون امده اند. خبرنگاران و اصحاب خبر و گروه های مجازی باید همانند شهدای بزرگ این عرصه، هنر و حرفه ی پر مخاطره خود را حفظ نمایند و در مقابل خون هزاران شهید اصحاب رسانه مسئول و امانتدار وظیفه خطیر خود هستند.
 سیفی  همچنین از تشکیل تیم خبرنگاران خبر داد و اعلام آمادگی کرد قصد داریم مسابقات ورزشی جام خبرنگاران و اصحاب رسانه را برگزار نماییم که این مهم نیاز به همت شما عزیزان دارد.ایشان همچنین  بر انعکاس مطلوب رویدادهای مهم ورزشی و حوزه جوانان تاکید کرد و اظهار داشت اولین دوره مسابقات  کشتی دهه کرامت  ،مسابقات پرورش اندام  شهرستانهای شرق استان تهران رااز مهم ترین اتفاقات ورزشی اخیر دانست.
در ادامه  درخشان دارا مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس،ضمن تبریک دهه کرامت و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران به عنوان چشمان بینا و آگاه جامعه در راستای توسعه و پیشرفت همه جانبه  در تلاش و تکاپو هستند.وی افزود: وجود خبرنگاران در عرصه‌های مختلف باعث پویایی و تحرک جامعه و ماندگاری لحظاتی شده که زمینه‌ساز و بسترساز تحول و پیشرفت شده است.
وی در خصوص ارتباط موثر تر با اداره ورزش و جوانان و شهرستان پردبس تاکیدکرد و گفت قصد داریم دوره های اموزشی روابط عمومی های هیاتهای ورزشی را بابهره گیری از وجود خبرنگاران برگزار نماییم .دارا همچنین از خبرنگاران خواست تا اخباری مثبت امیدوار کننده و به دور از غرض ورزش را به اطلاع مردم برسانند گرچه  که از انتقادات نیز بهره خواهیم برد.گفتنی است هر یک از خبرنگاران به ارائه دیدگاه پرداختند و سئوالات خود را از ریاست اداره در خصوص حوزه ورزش و جوانان مطرح نمودند. در پایان این نشست با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از فعالیتهای خبرنگاران در حوزه شهرستان پردیس تجلیل گردید.
 

photo_2016-08-09_09-08-27photo_2016-08-09_09-08-34

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز