طی رایزنی با وزیر بهداشت؛

استاندار خواستار مساعدت در تجهیز بیمارستان دکتر سمائیان آبیک شد

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۸:۵۳
کد خبر: ۴۴۳۲۵۱
استاندار خواستار مساعدت در تجهیز بیمارستان دکتر سمائیان آبیک شد
فریدون همتی طی رایزنی با دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار مساعدت در تجهیز پروژه بیمارستان سمائیان شهرستان آبیک شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین در گفت و گو با دکتر هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مساعدت برای تجهیز بیمارستان دکتر سمائیان شهرستان آبیک به عنوان یک طرح ملی باتوجه به موقعیت این شهرستان و نیاز ضروری آن به خدمات درمانی را انکارناپذیر دانست.

در بخشی از مکاتبه استاندار قزوین با وزیر بهداشت آمده است: هر ساله هزاران نفر به دلیل حوادث مختلف دچار مصدومیت های ناشی از سوختگی می گردند که در پاره ای از موارد نیز جان خود را از دست می دهند.

فریدون همتی در ادامه گفته است با این شرایط توسعه فضاهای درمانی تخصصی سوانح سوختگی یکی از نیازهای اصلی کشور در حوزه بهداشت و درمان می باشد.

استاندار بیان کرده است با عنابت به نیاز کشور به تخت های سوختگی جهت مداوای مصدومان، هماهنگی های لازم در سطح استان جهت احداث بیمارستان تخصصی سوانح سوختگی صورت پذیرفته و طی چندین جلسه با خانواده محترم سمائیان از خیرین محترم حوزه سلامت که دارای سابقه خوبی در بحث توسعه فضاهای درمانی کشور می باشند در خصوص احداث این بیمارستان تخصصی مذاکراتی انجام شده تا این مجموعه بتواند به عنوان یک مرکز درمانی- آموزشی در سطح ملی عمل نماید.

همتی همچنین در این مکاتبه تصریح کرده است خیرین محترم، زمینی نزدیک به 7هکتار را جهت احداث این بیمارستان در شهرستان آبیک در نظر گرفته اند.

وی در پایان تاکید کرده است از آنجاییکه طرح مذکور پروژه ای ملی می باشد نیازمند مساعدت آن وزارتخانه در خصوص تامین بخشی از اعتبارات و مساعدت های لازم در خصوص تجهیز و صدور مجوزهای مربوطه می باشد تا بتوانیم یکی از نیازهای اصلی حوزه درمان کشور را با احداث این مرکز تامین کنیم.

نماینده عالی دولت در قزوین خاطرنشان کرده است لذا تدبیر جنابعالی و مساعدت در خصوص این موضوع بی شک می تواند کمک مهمی در راستای اجرای این پروژه ملی باشد که پیشاپیش از بذل عنایت جناب عالی سپاسگزارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز