روگذر بلوار امامت تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۳:۴۷
کد خبر: ۴۴۳۸۱۰
روگذر بلوار امامت تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد
میرعلی محمدی، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی ارومیه اعلام کرد: روگذر بلوار امامت تا پایان شهریور امسال به بهره برداری می‌رسد.

محمدی با بیان این که باید طراحی اولیه نقشه‌ها و بهره مندی از افراد خبره و آگاه در اجرای پروژه‌های عمرانی بیشتر مورد توجه مسئولان مدیریت شهری برای جلوگیری از دوباره کاری قرار گیرد، گفت: بر اساس درخواست‌های صورت گرفته از سوی شورای اسلامی شهر، پروژه‌های فاخر شهری بعد از طراحی‌های لازم برای بررسی دوباره به شورا ارجاع و مورد بررسی قرار می‌گیرد تا از مشکلات عمرانی در سال‌های آینده جلوگیری شود.

وی در ادامه با اشاره به شروع عملیات عمرانی با تکمیل طراحی و برطرف کردن عیوب پروژه امامت اظهار داشت: بلوار امامت از جمله یکی از مهم ترین پروژه‌هایی است که به سبب اختصاص نیافتن فضای کافی برای محدوده عبور و مرور خودروها و پیاده روسازی و ایجاد ترافیک سنگین در این محدوده، مورد بررسی مجدد قرار گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی ارومیه خاطرنشان کرد: مدیریت شهری تلاش می‌کند که با برطرف شدن مشکلات اقتصادی بخش روگذر بلوار امامت از سوی زیرگذر شهید قهاری به سمت خیابان مولوی) تا پایان شهریور سال جاری به پایان برسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز