فرماندار رباط کریم در جلسه شورای مشورتی شهدا و ایثارگران:

مسولان ادارات شخصاً باید پاسخگوی مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران باشند

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۶:۱۲:۱۱
کد خبر: ۴۴۳۹۶۱
مسولان ادارات شخصاً باید پاسخگوی مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران باشند
سعید بیات، در نخستین شورای مشورتی شهدا و ایثارگران که درمحل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: مسولان ادارات شخصاً باید پاسخگوی مطالبات خانواده های شهدا و ایثارگران باشند.
به گزارش خبر گزاری برنا در تهران, سعید بیات افزود: جایگاه کنونی مسوولان و موجودیت این حکومت از برکت امام (ره) و خون شهداست و رسیدگی به مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه شخصی مسولان است .

وی ضمن شنیدن سخنان معتمدان محلی مبنی بر نامگذاری خیابانهای سطح شهرستان, از رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رباط کریم خواستار بررسی شد تا نام شهیدی در نامگذاری کوچه و خیابانهای شهراز قلم نیفتاده باشد.     

بیات  در این جلسه جهت نظارت بیشتر بر نوع عملکرد ادارات و بررسی رضایمندی خانواده های شهدا , معاون سیاسی انتظامی فرمانداری رباط کریم را با حفظ سمت مسئول رسیدگی مستقیم بر این امر کرد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد به شهرداریها گوشزد شود تا  نظام هماهنگی را برای نصب تابلوهای عکس و نام شهدا در سطح شهرستان رعایت کنند و به گونه ای عمل شود که شان شهدا و خانواده های آنان حفظ گردد.

لازم به ذکر است مقرر شد با توجه به فرارسیدن سالروز ورود آزادگان به وطن اسلامی در 26 مرداد , اردوی تفریحی یا زیارتی برای خانواده های آزادگان سطح شهرستان ترتیب داده شود.

خاطرنشان می شود در این جلسه با اشاره به نیاز خانواده های شهدا و ایثارگران به بازار کار , هم اندیشی لازم برای فراهم آوردن فضای اشتتغال برای این خانواده صورت پذیرفت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز