محمد رحیم نوروزیان:

رسیدن به درک مشترک برای تحقق اهداف پدافند غیرعامل ضروری است

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۱۰:۵۶:۴۳
کد خبر: ۴۴۴۱۸۴
رسیدن به درک مشترک برای تحقق اهداف پدافند غیرعامل ضروری است
معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: رسیدن به درک مشترک جهت تحقق اهداف پدافند غیرعامل ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از خراسان شمالی، محمد رحیم نوروزیان در شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: برای تحقق اهداف پدافند غیر عامل باید به درک مشترک و ایجاد رویکرد واحد برمبنای محاسبات دقیق، شناخت درست و سپس پیش بینی مناسب رسید تا در نهایت بتوان اقدامات لازم را در این مسیر انجام داد.

وی با بیان اینکه کشور ایران آسیب پذیر است، ادامه داد:بسیاری از کشورهای دنیا در مقابل ایران ایستاده اند چرا که روش و سبک زندگی دیگری را می خواهند بر ما تحمیل کنند و استقلال ما را بر نمی تابند لذا باید مدیران موضوع پدافند غیرعامل را  بر مبنای تهدید محوری جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه دنیای امروز دنیای سرعت و شتاب است، خاطرنشان کرد:بدون شک در این دنیای سرعت و شتاب، نوع تهدیدها نیز تغییر یافته لذا باید آمادگی های لازم  در حوزه های مختلف را داشته باشیم تا دشمنان بر مبنای تحلیل فایده و هزینه بدانند با هر نوع تهدید و آسیب هزینه های بالایی را متحمل خواهند شد و این بازدارندگی ایجاد خواهد کرد.

معاون سازمان پدافند غیر عامل کشور نیز در این شورا با اشاره به نقش پدافند غیرعامل در صیانت از سرمایه‌های انسانی شامل حفظ جان انسان‌ها و کاهش تلفات، صیانت از سرمایه‌های زیرساختی و فیزیکی، افزود: کاهش آسیب‌پذیری، پایدارسازی در برابر تهدیدها و صیانت از سرمایه‌های سایبری در دستور کار پدافند غیرعامل است.

سردار غلامعلی حیدری در ادامه نگاه رهبری به پدافند غیر عامل را حکیمانه دانست و تصریح کرد: رهبری در دیدار خصوصی با مسئولین این سازمان، پدافند غیر عامل را به عنوان یک اصل برای همیشه و نه برای مقطع خاصی دانست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز