معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس:

پروژه شهرسلامت شیراز بزرگترین طرح سرمایه گذاری استان فارس است

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۰۸:۲۹:۴۵
کد خبر: ۴۴۴۷۱۵
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت : پروژه شهر سلامت شیراز با پیش بینی بیش از 100 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری بزرگترین طرح سرمایه گذاری خصوصی استان است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، یداله رحمانی در جلسه پیگیری پروژه های شهر سلامت شیراز اظهار داشت: ایجاد شهرسلامت شیراز از مصادیق بارز اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در استان است  که در یک بررسی اجمالی به تمامی موضوعات و محورهای اقتصاد مقاومتی دراجرای آن گنجانده شده است .
وی عنوان کرد: توجه به پتانسیل ها توانایی های داخلی ، بهره مندی از ظرفیت های بالای موجود بخش خصوصی استان ، استفاده از دانش و خدمات پزشکی و گردشگری سلامت در خدمات رسانی به داخل وخارج ازاستان و کشور و بهره گیری از آخرین تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا در اجرای این پروژه از بهترین مواردی است که در اجرای پروژه بزرگ شهر سلامت استان مد نظر قرار گرفته است .
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس اظهارداشت :رونق گردشگری در مرکز استان با توجه به شرایط اقلیمی و محیطی منطقه محل احداث شهر سلامت و برنامه ریزی های انجام شده در ارائه همه خدمات مورد نیاز شرایط ویژه ای در شهر سلامت شیراز ایجاد خواهدکرد که می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد اشتغال در همه بخش های اقتصادی را فراهم نماید .
رحمانی ادامه داد:اقدامات و پیگیری های مسئولان و مدیران کل استانی در اجرای پروژه بزرگ شهر سلامت شیراز می بایست متناسب با بزرگی و عظمت این پروژه باشد تا بیش از این شاهد تسریع در روند اجرایی شدن پروژه های این طرح بزرگ کشوری باشیم .
وی با تاکید بر نقش بخش خصوصی در اجرای اقتصادمقاومتی گفت :همه ادارات و شرکت های خدمات رسان استان باید به این باور برسند که استان فارس ظرفیت بسیار بالایی برای اجرای طرح ها و پروژه های سرمایه گذاری دارد وبرای اجرایی شدن آنها می بایست در تامین زیرساخت های مورد نیاز طرح های سرمایه گذاری استان برنامه ریزی عاجلی انجام دهند .
معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس تاکید کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر سلامت که اولین و تنها شهر سلامت کشور بوده و واقع شدن آن در محدوده الحاقی به منطقه ویژه اقتصادی شیراز می بایست متناسب با آن و قدمت و جایگاه والای گردشگری سلامت در استان و شهر شیراز این پروژه بزرگ سرمایه گذاری به عنوان الگوی برجسته برای کشور و منطقه طراحی و اجرا گردد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز