افتتاح طرحهای عمرانی در استان اردبیل

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۵:۴۰:۰۴
کد خبر: ۴۴۵۰۹۴
افتتاح طرحهای عمرانی در استان اردبیل
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت:400 طرح عمرانی در هفته دولت امسال در سطح استان افتتاح و بهره برداری می شود.

به گزارش برنا،علی آذر نژاد در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های استان اردبیل افزود: این طرح ها با 500 میلیارد تومان اعتبار اجرا می شود که شاخص ترین آن سد گیوی بوده و با حضور یکی از مسئولان ارشد کشور مورد بهر ه برداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به عملیات اجرایی سد عمارت گرمی و سد احمد بیگلو مشگین شهر اظهار کرد: سد عمارت با اشتغال 400نفر و پیشرفت فیزیکی قابل قبول در دست اجراست و ان شاالله سال آینده به مرحله آبگیری می رسد و سد احمد بیگلو هم با پیشرفت خوبی در حال اجرا است .
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل در از فعال شدن 2هزار و 52 طرح در دولت تدبیر و امید خبر داد وگفت:در دولت گذشته این طرح ها راکد شده بودند که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید هم اکنون نه تنها فعال شده اند بلکه یک تعداد طرح جدید هم اضافه شده و در حال اجراست.

آذرنژاد گاز رسانی به روستاها را در دولت روحانی قابل توجه دانست و افزود: طرح های گازرسانی اجرا شده این دولت چند برابر سال های قبل است و در هفته دولت امسال هم 53 طرح گازرسانی در نقاظط مختلف استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی تصریح کرد: در بحث مهار آب های سطحی هم کارهای بزرگی در استان انجام شده به طوری که بدستور مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی اعتبارات کلانی در حدود یک میلیارد دلار به استان تزریق شده و در اثر آن 62 هزار هکتار از اراضی دیم دشت مغان تحت پوشش آبیاری قرار می گیرد که در صورت تحقق این طرح راندمان تولید محصولات کشاورزی منطقه به دو برابر افزایش خواهد یافت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز