استاندار سیستان و بلوچستان؛

امنیت در سیستان و بلوچستان از ضریب بسیار بالایی برخوردار است

۱۳۹۵/۰۵/۲۷ - ۱۲:۱۳:۴۶
کد خبر: ۴۴۷۰۳۷
امنیت در سیستان و بلوچستان از ضریب بسیار بالایی برخوردار است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت : امنیت امروز ما در استان به اذعان همگان ، امنیتی بی نظیر است .

به گزارش خبرگزاری برنا ، علی اوسط  هاشمی در نشست با اعضای مجمع نمایندگان استان که در تهران  محل مجلس شورای اسلامی برگزار شد افزود : امنیت امروز ما در استان به اذعان  همگان ، امنیتی بی نظیر است .

 وی ادامه داد: امروز وظیفه ما تولید امنیت، نه از طریق نظامی بلکه  با رویکرد امنیت نرم است که این جز با مشارکت مردم و رعایت عدالت و رفع تبعیض ممکن نمی گردد .

استاندار تاکید کرد : هماهنگی و همدلی با نمایندگان  در همه سطوح  جزو اعتقادات من است چرا که توسعه جز از مسیر تعامل نمیگذرد .

نماینده عالی دولت ادامه داد : از ناهماهنگی ها به اندازه کافی ضربه خورده ایم بویژه در بحث برجام که متاسفانه عده قلیلی در کشور تلاششان بر این است که آثار درخشان برجام را نادیده بگیرند و و یا آنرا کمرنگ جلوه دهند

وی تصریح کرد : فصل مشترک ما و نمایندگان ، مردم این استان هستند که ایجاد نظم و امنیت با مشارکت و حاکمیت آنها صورت می گیرد .

استاندار ضمن توصیه به نمایندگان برای ارتباط تنگاتنگ با مردم گفت :  همانند نگاه خداوند به بندگانش که عادلانه و یکسان به همه ما محبت می کند نگاه یکسان ما برای خدمت رسانی به همه مردم وظیفه است .

وی نمایندگان این دوره را افرادی صاحبنظر و ارزشمند و باتجربه نامید و افزود : خوشحالم که همه شما از جایگاه اجتماعی بالا  و محبوبیت در میان مردم برخوردار هستید .

هاشمی با ضروری دانستن  تشکیل جلسات مشترک با نمایندگان تصریح کرد : به جهت ایجاد هماهنگی و همکاری در امور  به تداوم این جلسات اعتقاد دارم .

استاندار ضمن اشاره به ابلاغ سیاستهای کلی نظام در برنامه ششم توسعه توسط مقام معظم رهبری افزود : دو بند از این سیاستها به توسعه سواحل مکران پرداخته است که این نشان از اهمیت بالای موضوع دارد  و انتظار می رود نمایندگان محترم این موضوع را بصورت جدی از مجلس  مطالبه نمایند.

وی همچنین تاکید کرد : کمیسیون مشترک نمایندگان با کشورهای همسایه افغانستان و پاکستان  برای خنثی نمودن حرکت های بعضی از کشورهای منطقه موردپیگیری قرار گیرد.

استاندار در خصوص منطقه آزاد سیستان که طی لایحه ای دوبار به مجلس ارائه شده است گفت : از نمایندگان می خواهم با تعامل نزدیک با رئیس محترم مجلس و کمیسیون های مختلف مرتبط با آن هر فرصتی را در جهت تصویب لایحه بکار گیرند.

تعامل نمایندگان مجلس با استاندار

در این جلسه در ابتدا امینی فرد رئیس مجمع نمایندگان و نماینده مردم ایرانشهراز حضور استاندار در مجمع نمایندگان و همچنین برگزاری انتخابات سالم وبا نشاط در 7 اسفند تشکر کرد .

وی همچنین در  خصوص ارتباط با کمیسیون های مختلف مجلس و حضور نمایندگان در این کمیسیون ها سخنانی را بیان و درخواست نمود نمایندگان در کلیه جلسات شورای برنامه ریزی و توسعه و شورای اداری دعوت شوند.

ایران نژاد نماینده مردم  چابهار نیز ضمن درخواست از استاندار برای تعامل بیشتر در خصوص جایگاه نمایندگان و نقش آنها در توسعه استان سخن گفت.

دهمرده نماینده مردم شهرستان زابل نیز ضمن تشکر از استاندار برای تشکیل جلسه ، خواستار تعامل بیشتر نمایندگان و استاندار گردید .

کرد نماینده مردم خاش نیز از اهتمام استاندار برای اولویت دادن به بخش گردشگری استان و جذب توریست و سرمایه گذار در این حوزه تشکرو این حرکت را در رفع بیکاری جوانان و ا شتغال زائی موثرعنوان نمود  . وی همچنین  به جهت برگزاری انتخابات آزاد، عادلانه و بیطرفانه ازاستاندارو مجموعه استانداری تقدیر و تشکر کرد .

یار محمدی نماینده زاهدان نیز گفت : بدون مبالغه فعالیت های شما در بخش های مختلف اجتماعی و سیاسی و بوِیژه عمرانی  و اقتصادی قابل تقدیر است  وی از مدیران خواست همپای استاندارمحترم شتاب بیشتری به توسعه و عمران  در استان بدهند

کیخا نماینده مردم زابل نیز بیان  کرد : حمایت از دولت و استاندار را وظیفه خودم میدانم و از استاندار نیز انتظاری جز اجرای قانون و قانونمداری ندارم . رسالت ما خدمت به مردم برای رفع مشکلاتشان و رسیدگی به امور ملی است  و نه دخالت در کارهای جزئی .

وی افزود : توسعه سواحل مکران و اتصال ان به میلک میتواند موجب تحول منطقه شود که همه توان ما بر تحقق این امر می باشد .

درازهی نماینده مردم سراوان نیز با نامیدن مجلس دهم بعنوان مجلس عقلا و نمایندگان وحدت طلب بیان داشت : همه استان را یکپارچه می بینم و از تصویب منطقه آزاد سیستان حمایت خواهم کرد

وی ضمن تشکرازاستاندار بخاطر برگزاری انتخابات  7اسفند در استان از راه اندازی معابر رسمی مرزی جدید در استان قدردانی نموده و عدالت و قانون را مبنای درست امنیت در منطقه دانست .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز