مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور:

احداث سالن ۶هزارنفری قزوین شتاب می گیرد

۱۳۹۵/۰۵/۳۰ - ۱۴:۰۷:۳۰
کد خبر: ۴۴۸۱۸۲
احداث سالن ۶هزارنفری قزوین شتاب می گیرد
مصطفی مدبر گفت: با تدابیر اندیشیده شده احداث سالن 6هزارنفری قزوین که در حال ساخت می باشد شتاب می گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، مصطفی مدبر مدیرعامل شرکت تجهیز و توسعه اماکن ورزشی در نشست با داود محمدی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس و شورای اسلامی و محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: احداث سالن ورزشی شش هزار نفری قزوین که تکمیل آن به دلیل کمبود منابع مالی به کندی پیش می رفت با شیب تندتری دنبال می شود.

مدبر افزود: این سالن ورزشی جزو طرح های ملی محسوب می شود و ساخت این سالن نیاز استان قزوین را در داشتن فضایی مناسب برای برگزاری مسابقات و تمرینات تیم های ورزشی مرتفع می کند.

وی اذعان کرد: احداث این سالن ورزشی هم اکنون دارای 35درصد پیشرفت فیزیکی است.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اضافه کرد: در صورت حمایت مدیریت ارشد استان تکمیل طرح های نیمه تمام ورزشی در قزوین با سرعت بیشتری پیگیری خواهد شد.

مدبر با بیان اینکه در تکمیل طرح های ورزشی باید از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی نیز بهره مند شد عنوان کرد: تحقق این موضوع منوط به برخورداری طرح ها از توجیه اقتصادی است که این موضوع با پیش بینی اماکن تجاری و تفریحی در جنب سالن های ورزشی امکان پذیر می باشد.

وی در پایان خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای نگهداری و مراقبت مطلوب از فضاهای ورزشی به منظور بهره برداری بهتر از این اماکن شد.

در این نشست در خصوص راه های جذب سرمایه گذار برای توسعه اماکن ورزشی و همچنین تامین اعتبار به منظور تکمیل طرح های نیمه تمام این حوزه بحث و گفت و گو شد.

گفتنی است در این نشست صمیمی سید محمدتقی علوی معاون توسعه منابع و سرمایه انسانی، عباس علایی مقدم معاون ورزشی، مسوولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان استان همراه با معاون و کارشناسان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز