همزمان با هفته دولت در شهرستان قدس صورت گرفت:

بازدید محمودی از مرکز بهداشت و درمان

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۲:۲۵:۰۸
کد خبر: ۴۵۱۳۵۷
بازدید محمودی از مرکز بهداشت و درمان
نماینده مردم شهرستان‌های غرب استان تهران، در مجلس شورای اسلامی بهمراه هیئتی در دفتر مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس حضور یافتند.

به گزارش خبر گزاری برنا در تهران، محمودی نماینده  مردم شریف شهرستان‌های قدس، شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی بهمراه هیئت صبح امروز شنبه ششم شهریورماه 95 در دفتر کار دکتر سیدحسین میرشریفی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس حضور یافتند..

گفتنی است، دکتر میرشریفی در این جلسه که با صرف صبحانه کاری همراه بود ضمن عرض خیر مقدم به مهندس محمودی  و هیئت همراه و بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و تبریک هفته دولت، گزارشی از شرح وظایف مجموعه تحت پوشش خود، اهم عملکرد شبکه و اقدامات متعدد و مختلف صورت گرفته در حوزه سلامت را ارائه کردند.

photo_2016-08-27_01-33-30

وی همچنین به افتتاح چندین مرکز سلامت جامعه و پایگاه سلامت در نقاط مختلف شهر بر اساس طرح تحول نظام سلامت و تجهیز و تعمیر و بازسازی مراکز و پایگاه‌های سلامت اشاره کرده و بیان داشت که با این اقدام میزان دسترسی مردم شریف شهرستان به خدمات و رضایتمندی آنها مطلوبتر گردیده است.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قدس، به مشکلات و معضلات حوزه سلامت شهرستان از جمله  نیود بیمارستان به عنوان اصلی ترین و مهمترین چالش حوزه سلامت، کمبود پایگاه اورژانس و آمبولانس و ... اشاره کرده و از نماینده محترم مجلس درخواست دستور پیگیری جهت تامین اعتبار احداث بیماستان 160 تختخوابی شهرستان قدس و رفع مشکلات فوق را کردند.

همچنین معاونین شبکه، سرکار خانم دکتر فرهادی و خانم احمدخانی‌ها نیز که در این دیدار حضور داشتند به ارائه گزارش اقدامات و اجرای طرح تحول نظام سلامت در شهرستان و مباحث نظارتی در حوزه درمان و بازدید از مطب‌ها، دارخانه ها و ... پرداختند.

در ادامه، محمودی نماینده محترم شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر شبکه و همکاران ایشان در حوزه بهداشت و درمان، خواستار استمرار اقدامات مثبت صورت گرفته، پیگیری در جهت رفع مشکلات موجود در راستای هر چه بیشتر نمود یافتن خدمات بهداشتی درمانی در سطح جامعه شدند.

وی در پایان ضمن بازدید از کلیه واحد ستادی از نزدیک در جریان شرح وظایف واحدها و همکاران شاغل در آن گردیده و در فضایی کاملاً صمیمی و دوستانه به مصاحبت با همکاران این شبکه پرداختند.

photo_2016-08-27_01-35-14

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز