مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان:

همسو با رسالت های دولت در بخش توسعه اقتصادی کشور تلاش خواهیم کرد

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۱۴:۴۲:۱۲
کد خبر: ۴۵۱۵۶۱
همسو با رسالت های دولت در بخش توسعه اقتصادی کشور تلاش خواهیم کرد
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی اظهار کرد: تلاش سازمان همیاری به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ در استان حرکت در راستای رسالت های دولت در بخش خدمات رسانی به شهرداری ها، شهروندان و توسعه و آبادانی در حوزه شهری است.

قربان میرزایی در گفتگو با خبرنگار برنا در مشهد اظهار کرد: نامگذاری این هفته فرصتی خوبی است تا اهداف، برنامه ها و دستاورد های دولت و دستگاه های زیر مجموعه آن در عرصه‌های مختلف اجرایی به ویژه توسعه اقتصادی کشور مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی ادامه داد: سازمان همیاری شهرداری های استان نیز به عنوان بخشی از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، تلاش می کند نقشی موثر در تحقق رسالتها و موفقیت‌های نظام اجرایی کشور داشته باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی به توانمندی های سازمان در حوزه عمرانی، اقتصادی، سرمایه گذاری، آموزشی، تولیدی و خدماتی سازمان اشاره کرد و افزود: در همین راستا در بخش خدمات رسانی به شهرداری ها، شهروندان و توسعه و آبادانی در حوزه شهری اقدامات موثری توسط شرکت ها و موسسات تابعه سازمان همیاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی چند ساله اخیر کشور و وجود تحریم ها، عنوان کرد: هرچند سازمان همیاری شهرداری های استان نیز مانند برخی بنگاههای اقتصادی دولتی و غیر دولتی تحت تاثیر این شرایط قرار گرفته است ولی خوشبختانه با تلاش های دست اندرکاران سازمان و حمایت های استانداری روند فعالیتها در سازمان به نحو مطلوبی در حال حرکت است.

میرزایی با تاکید بر لزوم ارائه طرحهای توسعه ای در فعالیتهای سازمان، اظهار کرد: قطعاً با تلاش های زیرساختی که در دولت تدبیر و امید در حال انجام است، شرایط اقتصادی کشور هر روز نسبت به گذشته اوضاع رو به رشد و بهتری خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی نیز تلاش می کند در سال اقتصاد مقاومتی با توجه به اصل اقدام و عمل، تولید کار و ایجاد زمینه های جدید فعالیت در بخش های مختلف اقتصادی، سرمایه گذاری، بازرگانی، گردشگری و... در استان و به طبع ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان میهن اسلامی مان، در رشد و توسعه روز افزون کشور سهم بسزایی داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز