سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی؛

خودروی حمل غیرمجاز نان در بجنورد توقیف شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۷:۰۱:۴۹
کد خبر: ۴۵۲۲۰۴
خودروی حمل غیرمجاز نان در بجنورد توقیف شد
سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از توقیف یک دستگاه خودروی پراید حمل غیرمجاز نان در بجنورد خبر داد و افزود: با عرضه خارج از شبکه نان برخورد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، نورالله ابراهیمی گفت: در راستای نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها با هدف جلوگیری از تخلفات احتمالی ، اداره نظارت و بازرسی این سازمان با فعال کردن اکیپ‌های ویژه بازرسی در ساعات کاری خارج از شیفت اداری  اقدام به نظارت بر این چرخه کرده است.

وی افزود: پیرو گزارشات واصله مبنی بر حمل نان بصورت انبوه توسط یک دستگاه خودروی پراید از محله کلاته آروین و به تبع آن کمبود نان در محل که موجبات اعتراض اهالی را فراهم کرده بود، بازرسان سازمان، موضوع را پیگیری و مشخص شد یک دستگاه خودروی پراید اقدام  با بارگیری مقدار 500 عدد نان از دو محل نانوائی کرده است.  با مشاهده این امر خودروی مذکور، توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به محل اداره نظارت و بازرسی ارجاع شد.

سرپرست اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد خودروی مذکور روزانه  500 تا 600 عدد نان، خریداری و جهت توزیع در بین اهالی روستای چریک و سریوان اقدام می‌کرد که پرونده تخلف تحت عنوان عرضه خارج از شبکه نان، تنظیم و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان  ارسال شده است

وی گفت: این سازمان  آمادگی خود را در جهت دریافت گزارشات و شکایات مردمی کالا و خدمات اعلام می‌کند. هم‌استانی‌ها بامشاهده هرگونه تخلف و گزارش آن از طریق تلفن 124 می توانند در خنثی کردن اثرات عوامل روانی و ساماندهی بازار کالا وخدمات نقش ارزشمندی را ایفا کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز