فرماندار شمیرانات در هفته دولت گفت:

ایجاد آرامش ،هماهنگی،همگرایی وهم افزایی همه دستگاههای اجرایی و نهادهارویکرد قطعی و مسمتر فرمانداری بوده است

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۰۶:۲۸:۰۲
کد خبر: ۴۵۲۲۲۷
ایجاد آرامش ،هماهنگی،همگرایی وهم افزایی همه دستگاههای اجرایی و نهادهارویکرد قطعی و مسمتر فرمانداری بوده است
خانمحمدی در همایش گرامیداشت هفته دولت گفت: ایجاد آرامش ،هماهنگی،همگرایی وهم افزایی همه دستگاههای اجرایی و نهادها رویکرد قطعی و مسمتر فرمانداری بوده است.

به گزارش  خبر گزاری برنا در تهران، خانمحمدی پس از عرض خیر مقدم و تبریک هفته دولت  به حاضرین و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر طی سخنانی به تشریح عملکرد دولت تدبیر و امید پرداخت.

وی گفت در شرایطی که مدیریت مدرن جهانی و مدیریت سنتی فرسوده ، نتوانستند پاسخگوی نیاز جامعه جهانی و مدیریت بر قلوب مردم باشند این مدیریت مکتبی الهام گرفته از مکتب اسلام تحت بیرق حضرت روح ا... امام خمینی ( ره ) بود که ظهور کرد و الگوی جدیدی را به دنیا عرضه نمود و استمرار آن حرکت را به رهبری حضرت آیت ا.. العظمی خامنه ای شاهدیم. شهیدان رجایی و باهنر  به عنوان الگوی گرانسنگ مدیریت مکتبی دانش آموخته ی مکتب امام خمینی  ( ره) بودند و درخشیدند و به میهمانی خدا رفتند.

وی با مرور شرایط در سه سال گذشته خصوصا ارتباط بین قوا و شرایط اجتماعی، اقتصادی سیاسی و فشارهای جهانی و اتحاد بین المللی علیه ایران گفت: دولت تدبیر وامید در شرایطی کشور را تحویل گرفت  که قادر به فروش نفت نبودیم و حتی طلب های فروش نفت را از کشور های دوست خود نیز نمیتواستیم محقق کنیم و در کنار همین شرایط هفتاد میلیون نفر یارانه دریافت میکردند و ایشان خاطرنشان کردند در هیچ جای دنیا اینچنین ، فقر عادلانه تقسیم نمیشود .

خانمحمدی گفت :دولت بازوی اجرایی نظام ولایی و ولی فقیه است و آرامش بوجود آمده در فضای داخلی و سیاسی افزایش اعتماد مردم کاهش نرخ تورم و از بین بردن ایران هراسی  در جامعه بین الملل ، تقویت امنیت کشور ،  افزایش 27 درصدی صادرات غیرنفتی از جمله دست آوردهای دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته بوده است.

در حوزه سیاست داخلی ،برگزاری انتخابات بسیار شکوهمند دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری از موفقیت های بسیار بزرگ بوده و در حوزه ی سیاست خارجی اثبات و تثبیت حقوق مسلم هسته ای کشور در مسئله مذاکرات 1+5 از دیگر توفیقات اساسی و مهم دولت بوده است.

پذیرش جهانی برجام با آثار و پی آمد های شکستن تابوی ایران هراسی ، جایگزین منطق گفتمان بجای منطق زور و قلدری آمریکا و هم پیمانانش ، شکست دیوار تحریم ها و تداوم برنامه هسته ای ایران بسیار مهم و استراتژیک بوده است.

بدعهدی آمریکا یک واقعیت است و نمایاندن چهره ی دروغ گویی و عدم پایبندی به مذاکرات و عدم اجرای تعهدات بین المللی آمریکا و غرب از دیگر دست آوردهای پسا برجام است و برعکس تثبیت منطق گفتمان جمهوری اسلامی یک دست آورد بزرگ بوده است.

قطع وابستگی به نفت و ارائه بودجه غیر نفتی  در سال 95 ، افزایش صادرات غیر نفتی و رسیدن به خودکفایی در تولید گندم ، حرکت بر محور حاکمیت انضباط مالی برای کنترل و مدیریت بر منابع مالی و پرداخت  حقوق و دستمزد از دیگر دست آوردهای بسیار مهم دولت بوده است.

"اقدامات"

فرماندار گفت :در حوزه ی شهرستانی : ایجاد آرامش و هماهنگی و همگرایی همه نهاد ها و ادارات ،  هماهنگی با دستگاه های قضایی ، شخصیت ها و همه نیروهای موثر در تداوم انقلاب اسلامی رویکرد مورد توجه ما در مدت  این سه سال بوده است.

وی افزود:پیگیری و اجرای پروژه های مهم در حوزه شبکه ارتباطی و مواصلاتی ، آب و فاضلاب ،‌بهسازی روستاها ، آبیاری تحت فشار ، ایجاد کتابخانه و مراکز فرهنگی ،‌ اجرای پروژه گازرسانی به روستاهای بخش های لواسانات و رودبار قصران از اهم اقدامات دستگاههای اجرایی شهرستان و استان در شمیرانات بوده است و فرمانداری قویا مسائل مذکور را پیگیری میکند.

خانمحمدی گفت:تقویت شورای فرهنگ عمومی و بررسی مسائل فرهنگی اجتماعی و اتخاذ تدابیر و تمهیدات برای ساماندهی امور فرهنگی اجتماعی از دیگر مسائل مهم مورد توجه فرمانداری بوده است.

در طی سه سال اخیر هر سال حداقل یکصد میلیارد تومان پروژه های عمرانی در حوزه های شهری و روستایی شهرستان اجرا شده است و در سال جاری و در هفته دولت 27 پروژه عمرانی توسط 9 دستگاه اجرائی با اعتبار 40 میلیارد تومان آماده بهره برداری شده است.

پروژه های عمرانی گازرسانی دردست اجرا در روستاهای باقی مانده دوبخش و نیز حوزه شهری شمشک و دربندسر با اعتبار حدود 60 میلیارد تومان  در حال اجراست و در سال مالی 95 -96 به اتمام خواهد رسید و هیچ روستایی فاقد گاز بعد از سال 96 نخواهیم داشت.

پیگیری طرح های اقتصاد مقاومتی از امهات طرح های مورد توجه فرمانداری است و پروژه های بخش خصوصی  پیشنهادی به سازمان مدیریت  و استانداری گزارش شده و قویا برای انجام فرآیند و اقدامات و حل مشکلات اجرائی آنها مصمم و جدی هستیم.

دستگاه های اجرائی استانی با پیگیری دستگاههای متناظر شهرستانی و هماهنگی فرمانداری پروژه های عمرانی در راستای اقتصاد مقاومتی در دستور کار خود قرار داده و باجدیت و اهتمام ویژه پیگیری میشود.

پیگیری فاز دوم طرح جامع گردشگری شهرستان برای بهره گیری از فرصت ها و ظرفیت های گردشگری شمیرانات با اولویت و سرعت و دقت پیگیری میشود.

فرماندار شمیرانات گفت : ضمن آمادگی برای نقد عملکرد ها و پذیرش پیشهادات و نقدهای منصفانه برای ارتقا کمی و کیفی ارائه خدمات به مردم عزیز و شریف معتقد هستیم ، هم برای مردم هستیم، جهت خدمت به مردم وظیفه مندیم و در این رهگذر امیدواریم با دعاهای خیر مردم عزیز و بضاعت و امکانات  موجود ضمن بهره گیری از خلاقیت ها و ابتکارات همه مسئولان و کارگزاران نظام در سطح شهرستان توفیقات بیشتری کسب نمائیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز