در راستای هفته دولت؛

۳۶۵پروژه دهیاری های قزوین به طور همزمان افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۲:۲۲:۳۴
کد خبر: ۴۵۲۴۸۱
۳۶۵پروژه دهیاری های قزوین به طور همزمان افتتاح شد
در مراسمی نمادین و با حضور استاندار قزوین 365پروژه دهیاری های قزوین به طور همزمان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین، در ادامه افتتاح و بهره برداری از پروژه های هفته دولت در نقاط مختلف استان فریدون همتی استاندار قزوین این بار از 365پروژه دهیاری های قزوین در مراسمی نمادین رونمایی کرد.

کریم حبیبی انبوهی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در این مراسم گفت: برای بهره برداری از این تعداد طرح 572میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

حبیبی انبوهی افزود: این طرح ها در 253روستای استان قزوین که دارای دهیاری است اجرا شده که با اجرای این طرح ها برای 600نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال فراهم می شود.

وی اظهار کرد: طرح های یاد شده مربوط به آسفالت، جدول گذاری، زیرسازی، سنگفرش، بازگشایی معابر، پل، دیوارکشی و اماکن عمومی و عام المنفعه بوده که در روستاهای شش شهرستان استان قزوین به بهره برداری رسید.

این مقام مسوول ادامه داد: 101طرح آسفالت کشی، 19ساختمان دهیاری، هشت طرح کانال کشی و 14طرح اماکن مربوط به بخش فرهنگی ورزشی از جمله این طرح های روستایی بودند.

حبیبی انبوهی اضافه کرد: طرح های قابل افتتاح دهیاری ها در هفته دولت امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر اعتباری 116درصد و از نظر حجمی 23.31درصد افزایش داشته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز